For første gang er alle Prince-album fra perioden 1995-2010 tilgjengelige digitalt!

I dag er 23 Prince-album fra perioden 1995-2010 tilgjengelige for streaming og nedlastning. Dette inkluderer mange sjeldne og lenge utgåtte titler, som har vært etterlengtet blant fans og samlere, men som ikke har vært mulige å streame eller laste ned tidligere. Slippet tilfører mer enn 300 essensielle Prince-låter til artistens online in-print-katalog.

For Prince var 1995-2010 en enestående periode med vedvarende og produktiv kreativitet. Han ga ut musikk i et høyt tempo med varierende distribusjonsstrategier, inkludert sin egen online NPG Music Club, og skapte noe av den mest provokative, eksperimentelle og sjelfulle musikken i sin karriére. Fri fra store plateselskaps krav og forventninger, kunne han skrive, spille inn og gi ut egen musikk på egne vilkår.

Tilgjengelig i dag er også det nylig kuraterte 37-spors Prince Anthology: 1995-2010:

Se presseskriv for titler og mer informasjon.

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.