Fly til eksotiske Stillehavet med Singapore Airlines og Fiji Airways

Verdens mest prisvinnende flyselskap inngår samarbeid med Fiji Airways, og med dette åpner det seg bokstavelig talt et hav av muligheter for alle som ønsker en ferie utenom det vanlige. De vakre Fiji-øyene kan kombineres med både Singapore, Australia og New Zealand.

Fijiøyene i Stillehavet - for mange selve symbolet på drømmereisen og mer vakkert enn på Castaway Island kan det nesten ikke bli.

- Vi er veldig fornøyde med å kunne inngå et tettere samarbeid med Fiji Airways. Samarbeidet vil gi våre kunder bedre forbindelser til de vakre Fiji-øyene, og dermed flere muligheter når de velger oss som flyselskap, sier Erwin Widjaja, General Manager Nordics for Singapore Airlines.

Stadig flere nordmenn får øynene opp for Stillehavet

Dette er gode nyheter for alle som drømmer om Stillehavet mener Henrik Hanevold, salgssjef i Singapore Airlines Norge. - Nå blir det enda lettere å reise til Fiji, og med Singapore perfekt plassert på veien får alle som ønsker det også muligheten til et spennede stopp på veien.

De vakre Fiji-øyene er for mange synonymt med Stillehavets paradisøyer. Totalt består øygruppen av 332 øyer, hvor bare110 er bebodde. Øyene er kjent for sine hvite korallstrender, og laguner fylt med fisk og koraller i alle regnbuens farver.  Øyene passer perfekt for alle som drømmer om en romantiske ferie eller en  bryllupsreise utenom det vanlige, mener Henrik Hanevold, - I tillegg er øyene både nærmere og rimeligere enn mange tror.

Fiji-øyene – et spennende alternativ

- Sammenligner vi med for eksempel Seychellene eller Maldivene så er Fiji-øyene absolutt konkurransedyktig på pris, mener Hanevold i Singapore Airlines.

I tillegg kan øyene kombineres med både Australia og New Zealand, så her er det duket for en ferie med mange opplevelser om man ønsker det.

Pergekt med stopp i Singapore

Totalt tar det rundt 23 timer å komme til paradis, og Hanevold anbefaler et stopp i Singapore på veien. En fascinerende smeltedigel av en by, og tar man et stopp her så får man enda en opplevelse under beltet på vei til paradisøyene.

Daglig avreise fra Gardermoen, Flesland, Værnes, Sola og Kjevik via København, Stockholm eller London.

Oslo 28. mai, 2018

Priseksempler;

Pris t/r Economy                   NOK 11 199

Pris t/r Premium Economy    NOK 18 599

Pris t/r Business                    NOK 28 299

For mer informasjon og/eller bilder kontakt:

Henrik Hanevold i Singapore Airlines, Henrik_Hanevold@singaporeair.com.sg

tlf. 922 10 974 eller lena@flerveis.no, tlf. 92281518

Mer romantisk og vakkert enn Sheraton Tokoriki skal man lete lenge etter. Copyright; ph. Chris Mc Lennan
Fiji Airways flyr deg i samarbeide med Singapore Airlines til de vakre øyene i Fiji-øygruppen.
Du kan virkelig drømme deg bort ved bassenget på Tokoriki Island Resort. Copyright ph. Stephen Govel
Singapore Airlines har inngått et samarbeid med Fiji Airways som gjør at nå kommer du enda nærmere de paradisiske Stillehavsøyene.