Florence + The Machine med ny låt

Florence + The Machine slapp i dag nydelige "Sky Full of Song".

Samtidig med låten kom også videoen til "Sky Full of Song" regissert av A.G Rojas.

Om den nye låten sier Florence: “this was a song that just fell out of the sky fully formed. Sometimes when you are performing you get so high, it’s hard to know how to come down. There is this feeling of being cracked open, rushing endlessly outwards and upwards, and wanting somebody to hold you still, bring you back to yourself. It’s an incredible, celestial, but somehow lonely feeling.”

I forbindelse med Record Store Day 21. april kommer New York poem (for Polly), en samling tekster, kunstverk og poesi som vil danne Forence`s første bok, Useless Magic. Boken kommer til å gi et unikt og personlig innblikk i hennes kreative prosess og kommer ut 5. juli.

Nyhetsbrev fra Universal Music22.3.2019 15:17:17 CETPressemelding

God fredag! Her er ukens nyhetsbrev fra Universal Music: https://www.ntbinfo.no/pressemelding/veronica-maggio-ute-med-ny-singel-kurt-cobain?publisherId=6987388&releaseId=17862356 Veronica Maggio ute med sin nye singel! Carlisle slipper sin debutsingel eMMa er HAPPY for å slippe en ny låt! Legenden Carlos Santana slipper i dag "Los Invisibles"! Med seg på låten har han spanske Buika på vokal, og Rick Rubin som produsent. Santana er en av de mest innflytelsesrike artistene fra Latin America noensinne, mens Rubin er kjent som grunnlegger av Def Jam, produsent for Johnny Cash’ comeback (American) og utallige andre artister/band på sin American-label. Den produktive Maryland-rapperen Logic slipper i dag låten “Confessions Of a Dangerous Mind”. Logic skal også slippe debutromanen Supermarket neste uke. Rapperen fikk sitt store internasjonale gjennombrudd “1-800-273-8255" i 2017, som har blitt streamet over én milliard ganger på verdensbasis. Dean Lewis slipper i dag sitt nye album A Place We

Carlisle ute med debutsingel!22.3.2019 12:00:28 CETPressemelding

Mens de fleste barn på hans alder var opptatt med sport, spill og andre aktiviteter, tilbrakte Carlisle hans yngre år på å lytte til musikk, da spesielt de store legendene. For det meste var han oppslukt i musikkens verden innenfor soul, funk, pop og R&B, sjangre som nå er til stor inspirasjon for han mens han lager egen musikk. «For meg er det viktig at musikk skal handle om følelser», sier Carlisle om hans planer for sine egne kommende låter. Sang og musikk har vært Carlisles hobby over lang tid, men han har aldri turt å ta sjansen på å gjøre det om til noe mer enn bare en hobby. Heldigvis for musikk-elskere der ute gjorde han nettopp det, gjennom norske Idol i 2018 hvor han kom på tredje plass. Nå jobber han med å finne sitt eget sound, skrive flere sanger som betyr noe for ham og skape et navn for seg selv i bransjen. - High Note handler om å være nyforelsket og de følelsene man har tidlig i forelskelsen. Når man ikke helt vet hvor man har hverandre og ting føles litt usikkert og u