Nescafé

Finere, fyldigere og enda mere gyllen! NESCAFÉ relanserer NESCAFÉ Gull med nytt design og mikromalt kaffe

Del
Verdens mest solgte kaffemerke og nordmenns mest foretrukne instant-kaffemerke gjennomgår sin største relansering noensinne. Med en betydelig investering gjennomfører NESCAFÉ Gull endring i både design og smak, og nå inneholder NESCAFÉ Gull noe helt nytt - mikromalt kaffe.

Som en kaffekjær nasjon, vet vi nordmenn allerede en hel del om kaffe. Derfor stiller vi også stadig høyere krav til kaffens kvalitet. Vi tenker ikke på en kopp kaffe som bare en svart eller brun, varm væske i en hvit kopp lenger. I stedet søker vi etter gode kaffeopplevelser som kan bidra til å skape spesielle øyeblikk. NESCAFÉ har 80 års ekspertise innen produksjon av instant-kaffe av høy kvalitet, og nå gjennomfører kaffemerket sin største relansering noensinne. Ved å inkludere mikromalt kaffe i nye NESCAFE Gull, frigjør det enda mer smak og aroma fra kaffebønnene.

NESCAFÉ Gull – nå ny og forbedret
Den nye versjonen er skreddersydd for å tilpasse nordmenns kaffepreferanser med en finere og fyldigere smak. I nye NESCAFÉ Gull har man nøye valgt ut de aller beste Arabica-bønnene fra bærekraftige plantasjer i fjellene. Kaffebønnene har blitt malt 10 ganger finere, som skaper en langt rikere og mer avrundet smak av friskbrygget kaffe.

Forvandlingen stopper ikke her
Emballasjen har også fått et nytt moderne og sofistikert design. Selve glasset er langt og slankt, med en minimalistisk form som er toppet med et sjampanjefarget gullokk. Det nye designet reflekteres i alle produkter som finnes NESCAFÉ Gull-sortimentet – fra den klassiske fyldige NESCAFÉ Gull-versjonen til den rundere NESCAFÉ Gull Rund.

Hvorfor er det brukt så mye krefter på å lage en bedre utgave av NESCAFÉ Gull?
Hver eneste dag blir det drukket mer enn 5000 kopper Nescafé verden rundt, og kaffe er en stor del av vår hverdag. Om morgenen hjelper kaffen oss med å bli kvitt trøttheten. Om ettermiddagen gir kaffen oss ekstra energi, slik at vi kommer oss igjennom resten av arbeidsdagen. Om kvelden bidrar kaffen til at vi kan nyte et rolig øyeblikk etter en stresset hverdag. Alt i alt - kaffe er en stor del av våre liv, selv om vi kanskje ikke legger merke til det. Derfor er det behov for en kvalitets instant-kaffe i hjemmet, som vi både kan nyte alene eller sammen med våre kjære.

Med relanseringen av NESCAFÉ Gull gjennomføres kampanjen "De få mennesker", som fokuserer på nære relasjoner. I løpet av våre liv møter vi i gjennomsnitt 80.000 mennesker, men kun et fåtall av disse forblir venner i våre liv[1]. Derfor er det ekstra viktig å holde fast ved menneskene som betyr noe for oss. De som bringer glede og lykke i våre liv[2].

Gode relasjoner krever tid og omsorg før de blir meningsfulle. Til tross for at vi i dag har mange digitale relasjoner, kan det vært vanskelig å sette av tid til de få som betyr aller mest for oss.

Det kan vi gjøre noe med. Den nye NESCAFÉ Gull gir deg en behagelig, god kopp kaffe med en rikere og finere smak, som inspirerer deg til å nyte de gylne øyeblikkene i livet. Akkurat som når du tar deg tid til å være sammen med noen som betyr mye for deg. NESCAFÉ har laget denne nye instant-kaffen med stor omhu – for at du skal kunne være fullt til stede i de øyeblikkene som betyr noe ekstra for deg.

Det nye NESCAFÉ Gull-sortimentet er tilgjengelig hos alle større dagligvarebutikker i hele landet. Veiledende utsalgspris er 57,50 kr. for 100 gram og 99,50 kr. for 200 gram[3].

For mer informasjon og produktbilder, vennligst kontakt:

Anna Lindqvist
Nordic Marketing Manager, NESCAFÉ
E-post: anna.lindqvist@dk.nestle.com

[1] https://blog.adioma.com/counting-the-people-you-impact-infographic/

[2] https://www.ted.com/talks/robert_waldinger_what_makes_a_good_life_lessons_from_the_longest_study_on_happiness

[3] Ovennevnte pris er kun veiledende. Utsalgspris bestemmes av forhandler

Nøkkelord

Bilder

Om Nescafé

Nescafé
Fornebuveien 7-9
1366 Lysaker

67 81 74 00http://www.nescafe.no

Om Nestlé
NESCAFÉ er en del av Nestlé SA – verdens ledende virksomhet innen ernæring, sunnhet og velvære med over 339.000 ansatte. Virksomheten har 468 fabrikker i 86 land verden over. Nestlé har et stort utvalg varemerker innen mat- og drikkevarekategorier, blant annet barnemat, kaffe, meieriprodukter, frokostblandinger, is og dyrepleie. Hovedkontoret ligger i Vevey, Sveits. I Norden er Nestlé styrt som én operativ enhet med hovedkontor i København og med følgende lokale kontorer; Nestlé Sverige AB, Nestlé Danmark A/S, Nestlé Norge AS og Soumen Nestlé Oy.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye