Handel og Kontor i NorgeHandel og Kontor i Norge

Finanskonferansen 2019 – Bærekraftig omstilling

LO Finans sin årlige konferanse går av stabelen 29. januar 2019 kl. 10-13. Pressen er velkommen til å være tilstede.

LO Finans har valgt temaet "Bærekraftig omstilling" for å rette fokus på hvordan vi kan lykkes med å få til en bærekraftig utvikling av samfunn og næring.

Finansminister Siv Jensen er en av innlederne på konferansen. I tillegg deltar blant annet bedriftsrådgiver Silvia Seres og forbundsleder Odd Christian Øverland fra Postkom. Geir Helljesen er konferansier for dagen.

Konferansen avholdes på Oslo Kongressenter, Sal C, og avsluttes med lunsj kl. 13.00.

Fullstendig program for konferansen finner du på LO Finans sin hjemmeside.

Handel og Kontor i Norge (HK) ble stiftet i 1908 under navnet Den Underordnede Handelsstands Landsforbund i Kristiania. På dette tidspunktet var det 2.175 medlemmer. Handel og Kontor i Norge (HK) er i dag LOs tredje største forbund med over 72.000 medlemmer. HKs medlemmer kommer fra en rekke bransjer. Vi organiserer innen: handels-, industri-, håndverk-, luftfart-, forlag-, kontor-, administrasjon-, finans- og servicevirksomhet.