Fifth Harmony til Norge

HITLISTESENSASJONEN FIFTH HARMONY OFFENTLIGGJØR TURNÉEN: THE 7/27 TOUR Bandets europaturné sparkes i gang 16. oktober, og den 24. oktober står Oslo Spektrum for tur. Billettsalget starter fredag 24. juni, kl. 09:00 via: www.ticketmaster.no / www.livenation.no

Radiopartner er NRJ.

Fifth Harmony setter fyr på Europa igjen, denne gangen med turnéen THE 7/27 TOUR, som sparkes i gang tirsdag 16. oktober i Lisboa. Turnéen, som presenteres av Live Nation, igangsettes i forbindelse med bandets nyeste album, 7/27 – der den første hitsingelen «Work from Home» har gjort bandet allmenn kjent. Ally Brooke, Normani Kordei, Lauren Jauregui, Camila Cabello og Dinah Jane tar altså med seg sine spektakulære vokalprestasjoner til Europa for å møte alle sine fans denne høsten, der hele 15 turnédatoer er booket inn. Turnédatoene inkluderer konserter i Berlin, Antwerpen, Oslo, København, Zürich m.fl.

Fanklubb-forsalget starter: onsdag 22. juni, kl. 10:00.

Ordinært billettsalg starter: fredag 24. juni, kl. 09:00, via: www.ticketmaster.no eller www.livenation.no

Fifth Harmony sitt andre album 7/27, ble sluppet fredag 27 .mai. Etter imponerende, rask klatring oppover listene, har deres nyeste singel Work From Home feat. Ty Dolla $ign, rukket å slå flere rekorder. Låta er bandets første Topp10-hit på Billboard Hot 100, og de er den første jentegruppa som har nådd så høyt opp på lista siden 2008. Om ikke det er heder nok, har singelen også seilet inn som nr. 1 på Billboard Rhythmic Song Charts, noe som gjør de til den første jentegruppa som topper nettopp denne lista på 15 år!  Fifth Harmony sin spektakulære suksess på hitlistene, følger et allerede fantastisk år. De har vunnet iHeartsRadio Music Awards, People Choice Awards, Kids Choice Awards, samt to priser under Radio Disney Music Awars. Fifth Harmony har over 4 milioner følgere på Instagram, 3 millioner på Twitter og 6,6 millioner fans på Facebook.

FIFTH HARMONY - THE 7/27 TOUR

*Med forbehold om endringer*

For mer info om bandet og turneen besøk:

For more, visit:

www.fifthharmonyofficial.com

www.twitter.com/FifthHarmony

www.facebook.com/FifthHarmony

www.instagram.com/FifthHarmony

www.vine.com/FifthHarmony

www.youtube.com/FifthHarmonyVevo

Nytt album fra Thåström - CENTRALMASSIVET er ute i dag!29.9.2017 13:52Pressemelding

Första singeln inleddes på en motellbalkong i Houston och avslutades på «Old Point Bar» i New Orleans. Amerikanska gospelkörer mötte tung europeisk blues medan den amerikanska söderns oljefält flimrade förbi. Uppföljaren, «Körkarlen», drabbade oss med omedelbara ”hej hej hej”-körer och ödesmättade syntar. Nu är det dags för fullängdaren och äntligen fortsätter den roadtrip som inleddes i maj. Skivan startar bland containertågen med «Bluesen i Malmö». Klockan är två på natten och över stan hörs en blues som bara kan komma från Thåström och hans band. Som en trasig cello i 120 decibel, för att citera texten. Lite senare: det långsamma «Centralmassivet» tar oss vidare norrut, till Stockholm. Vi följer Roslagsgatan genom Sibirien med en känslan av att någonting stort är på gång. Ett mirakel, allra minst. I oväntat rockriffande «Låt det goda» anas ett pariserhjul i dimman. ”Titta aldrig bakåt, vänd dig aldrig om”, mässar Thåström och vi följer den monotona gitarren genom floden. Vackra «Ald