Fifth Harmony til Norge

HITLISTESENSASJONEN FIFTH HARMONY OFFENTLIGGJØR TURNÉEN: THE 7/27 TOUR Bandets europaturné sparkes i gang 16. oktober, og den 24. oktober står Oslo Spektrum for tur. Billettsalget starter fredag 24. juni, kl. 09:00 via: www.ticketmaster.no / www.livenation.no

Radiopartner er NRJ.

Fifth Harmony setter fyr på Europa igjen, denne gangen med turnéen THE 7/27 TOUR, som sparkes i gang tirsdag 16. oktober i Lisboa. Turnéen, som presenteres av Live Nation, igangsettes i forbindelse med bandets nyeste album, 7/27 – der den første hitsingelen «Work from Home» har gjort bandet allmenn kjent. Ally Brooke, Normani Kordei, Lauren Jauregui, Camila Cabello og Dinah Jane tar altså med seg sine spektakulære vokalprestasjoner til Europa for å møte alle sine fans denne høsten, der hele 15 turnédatoer er booket inn. Turnédatoene inkluderer konserter i Berlin, Antwerpen, Oslo, København, Zürich m.fl.

Fanklubb-forsalget starter: onsdag 22. juni, kl. 10:00.

Ordinært billettsalg starter: fredag 24. juni, kl. 09:00, via: www.ticketmaster.no eller www.livenation.no

Fifth Harmony sitt andre album 7/27, ble sluppet fredag 27 .mai. Etter imponerende, rask klatring oppover listene, har deres nyeste singel Work From Home feat. Ty Dolla $ign, rukket å slå flere rekorder. Låta er bandets første Topp10-hit på Billboard Hot 100, og de er den første jentegruppa som har nådd så høyt opp på lista siden 2008. Om ikke det er heder nok, har singelen også seilet inn som nr. 1 på Billboard Rhythmic Song Charts, noe som gjør de til den første jentegruppa som topper nettopp denne lista på 15 år!  Fifth Harmony sin spektakulære suksess på hitlistene, følger et allerede fantastisk år. De har vunnet iHeartsRadio Music Awards, People Choice Awards, Kids Choice Awards, samt to priser under Radio Disney Music Awars. Fifth Harmony har over 4 milioner følgere på Instagram, 3 millioner på Twitter og 6,6 millioner fans på Facebook.

FIFTH HARMONY - THE 7/27 TOUR

*Med forbehold om endringer*

For mer info om bandet og turneen besøk:

For more, visit:

www.fifthharmonyofficial.com

www.twitter.com/FifthHarmony

www.facebook.com/FifthHarmony

www.instagram.com/FifthHarmony

www.vine.com/FifthHarmony

www.youtube.com/FifthHarmonyVevo

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.

CLMD slipper debutalbumet "Phases"!1.12.2017 06:00Pressemelding

«Phases» er det etterlengtede debutalbumet til et av de mest spennende navnene innenfor norsk electronica, CLMD. Albumet representerer på mange måter Martin Danielles personlige og musikalske utvikling gjennom de siste årene, og forteller historien om CLMDs forskjellige kreative «phaser» gjennom karrieren. Hvert spor markerer et øyeblikk eller en periode i Martins kunstneriske utvikling av CLMD, og albumet er slik sett en slags musikalsk journal av CLMDs reise på både godt og vondt.