Felles bransje- og leverandørdag

Statens vegvesen, Bane NOR og Nye Veier arrangerer felles bransje- og leverandørdag i Oslo 23. april. Her vil blant annet store prosjekter presenteres.

Store infrastrukturprosjekter vil bli «rullet ut» under bransje- og leverandørdagen på Radisson Blu Plaza Hotel i Oslo 23. april. Statens vegvesens prosjekter landet rundt, på riks- og fylkesveier, vil bli presentert. Det samme vil de kommende prosjektene til Bane NOR og Nye Veier.

I tillegg vil topplederne fra de tre arrangørene presentere utfordringer og endringer i det norske vei- og jernbanemarkedet.

Blant annet vil langsiktig utvikling, byggherre- og leverandørstrategier, bransjeutvikling, klimakrav og kontraktstørrelser være blant temaene som blir belyst.

Arrangementet vil være beregnet for et nordisk leverandørmarked.

Sted: Radisson Blu Plaza Hotel, Oslo

Tid: 23. april kl 11.30 til 17.00

Program og påmelding: http://www.nyeveier.no/nyhetsrommet/arrangementer/velkommen-til-felles-bransje-og-leverandoerdag

Christian Altmann, kommunikasjonsjef Nye Veier, tlf 90968541