Feiret jubilantene

Lørdag ble Agder Energi-konsernets 25- og 40 års jubilanter feiret med en stilfull middag og jubilantfest på Klubben selskapslokaler i Kristiansand.

Bak fra venstre:
Foran (på stoler) fra venstre: Øyvind Østensen (40 år, Kristiansand), Else Marie Østensen (25 år, Kristiansand), Hanne Kristin Torblå Olsen (25 år, Nodeland), Tom Nysted (konsernsjef), Kirsti Lie (25 år, Kristiansand), Tone Blågestad (25 år, Saltrød), Nils Geir Gyland (25 år, Tonstad) Bak fra venstre: Nils Tore Augland, (25 år, Nodeland), Geir Altenborg, (40 år, Arendal), Simen Leikvangen, (40 år, Færvik), Ola Kristian Taraldrud, (25 år, Kristiansand), Vidar Jakobsen, (40 år, Kristiansand), Thor Thunberg, (25 år, Arendal), Jan Tormod Halland, (25 år, Nodeland), Øyvind Håland, (40 år, Marnardal)

-Gratulerer med dagen og tusen takk for den formidable innsatsen dere har lagt ned i konsernet, var konsernsjefens hovedbudskap da han hadde ordet.

Agder Energi-konsernets eget kor, Volt&Watt, bidro med underholdning og gjorde sitt til at den gode stemningen under middagen nådde nye høyder.

De som ble feiret denne gang hadde alle vært ansatt 25 eller 40 år i konsernet, og totalt var det 14 av 21 jubilanter som var tilstede på jubilantfesten.

Øyvind Østensen (40 år), Kristiansand

Else Marie Østensen (25 år), Kristiansand