Fatstone TV sender program fra Bergen Student-TV!

Den dynamiske og kreative redaksjonen i Bergen Student-TV sender et program på Fatstone TV onsdager klokken 20.30. Det blir spennende og utradisjonelle reportasjer i "Det beste fra Bergen Student-TV"!

Fra venstre: Mats Vabø (PR-sjef), Thomas Viflot (underholdningsredaktør), Kaja Distad Carlsen (kulturredaktør), Simen Finpå (teknisk sjef), Katrine Spolén Juva (flerkameraredaktør) og Stian Amundsen Grundstad (ansvarlig redaktør).

Fatstone TV har gleden av å gi plass på kanalen til framtidens TV redaksjon! I dette programmet presenterer Bergen Student- TV sine beste reportasjer. Her får du nyheter, sport, kultur og underholdning fra studentmiljøet i Bergen!

Bergen Student-TV (BSTV) er en studentorganisasjon som lager fjernsyn for og av studentene i Bergen. Kanalen publiserer på bstv.no og dekker nyheter, sport og kultur, i tillegg til egenprodusert underholdning. BSTV startet opp i 2003 og hadde sendinger på den lokale TV-kanalen BTV frem til denne ble nedlagt i 2009. Etter det har BSTV utelukkende vært et internettmedium.

– Vi gleder oss veldig til samarbeidet med Fatstone TV og til vi kommer tilbake på TV-skjermen. Vi prøver hele tiden å gjenspeile vårt unge publikum og håper Fatstone TVs seere vil sette pris på uformelt og morsomt TV-innhold, sier Stian Amundsen Grundstad, ansvarlig redaktør i Bergen Student-TV. I dag har BSTV rundt 80 aktive medlemmer som hver dag produserer TV-innhold for studentene i Bergen på frivillig basis.

Canal Digital Satelitt  (22)

Canal Digital (38)

Telenor Fiber (44)