Fatstone TV inngår samarbeider med Norges Cykleforbund

I 2017 kommer du til å få se enda mer Norsk sykling på Fatstone TV. Vi vil bli kjent med spennende utøvere og sende live fra flere konkurranser i sporter som Trail, BMX, Sykkelcross og mye mye mer!

Fatstone TV er veldig glade for å ha inngått samarbeid med Norges Cykleforbund der vi sammen skal fremme spennende grener og utøvere innen sykkelsporten!

Fatstone TV har ambisjoner om å være TV kanalen i Norge som er med på å bygge opp spennende sporter og vise lidenskapelige utøvere. I samarbeid med NCF ønsker vi å sende direkte fra konkurranser og NM rundt om i landet og bidra til at sykkelentusiaster rundt om i landet kan få med seg landets beste i grener som trail, BMX, rundbane, terreng, utfor gjennom TV ruta.

- Vi håper og tror denne avtalen vil gi økt oppmerksomhet rundt sykkelsporten, spesielt rundt våre mindre og litt mer ukjente grener. Vi gleder oss til å samarbeide med Fatstone TV i tiden fremover, sier arrangementsansvarlig Per Erik R. Mæhlum i Norges Cykleforbund.

Fatstone TV er en landsdekkende TV kanal som nå er tilgjengelig i alle norske Tvhusholdninger og kanalen er i grunnpakken hos alle leverandørene. Endelig en norsk TV kanal som tilbyr annerledes underholdning for de som liker utendørsopplevelser og spennende action og nisjesporter som skating, surfing, freeski, offroad-sykling, MMA, fjellklatring og snowboard. Her kan du finne en liten video om oss.

Canal Digital Satelitt  (22)

Canal Digital (38)

Telenor Fiber (44)