Fatstone TV fortsetter samarbeidet med Bergen Student TV

Fatstone TV gleder seg til å fortsette samarbeidet med Bergen Student-TV! Det blir spennende og utradisjonelle reportasjer i "Det beste fra Bergen Student-TV" onsdager klokken 20.30 på Fatstone TV.

Fra venstre bak: Underholdningsredaktør Sivert Harang, Flerkameraredaktør Oda Ølstadløkken, Teknisk sjef Simen Finpå. Fra venstre foran: Nyhets og sportsredaktør Victoria Kristiansen, Kulturredaktør Kaja Distad Carlsen, Ansvarlig Redaktør Daniel Kjelby, Tillitsvalgt Ingeborg Wendelbo Bjeksund og PR og grafikksjef Ingunn Ramsdal. Fotograf; Lisa Turøy Christiansen

Det blir nyheter, sport, kultur og underholdning fra studentmiljøet i Bergen! Bergen Student-TV er en frivillig studentorganisasjon som lager TV av og for studenter. BSTV har holdt på siden 2003 og skaper nyheter, sport, kultur og underholdningsvideoer rettet mot studenter. De streamer også livesendinger av forskjellige typer. Medlemmene i BSTV får opplæring og erfaring som hjelper dem å finne arbeid i bransjen.

"Samarbeidet med Fatstone motiverer medlemmene våre til å lage innhold av høy kvalitet. Sendingene på Fatstone lar oss nå flere mennesker og vi tenker nytt rundt hva vi skal og kan produsere." sier ansvarlig redaktør Daniel Kjelby.

I 2016 stod BSTV også for LIVE produksjon under Norgescupen i klatring som også ble sendt på Fatstone TV og du skal ikke se bort ifra flere slike samarbeid!