Farmasiet

Farmasiet.no er Årets Apotek og Helsekost 2019

For andre år på rad har Farmasiet.no blitt kåret til Årets Apotek og Helsekost. Nettapoteket selger både reseptbelagte og reseptfrie legemidler, i tillegg til andre apoteksprodukter som solkrem og kosttilskudd. Farmasiet.no tilbyr også gratis veiledning til sine kunder anonymt på chat, i tillegg til på e-post og telefon.

-       Vi er veldig stolte over å få denne æren igjen. Høy kundetilfredshet er det aller viktigste for oss og er det som gjør at flere og flere ser fordelen med å handle apotekvarer på nett. Vi får spesielt god respons på at vi kan gi kundene våre gode råd og veiledning hjemme i trygge omgivelser, sier Hans Kristian Furuseth, sjef i Farmasiet.no.

Tidligere i år kom Farmasiet.no på 10. plass i Norsk Kundebarometer foran mange av landets mest kjente merkevarer. Farmasiet.no vant også Årets Apotek og Helsekost i 2018 som var første år med kåringen. Tidligere i år investerte det norske vekstfondet Verdane i Farmasiet.no og ansatte Furuseth som toppleder. Dette gir Farmasiet.no muligheten til å investere i enda bedre kundeservice og å lage en større norsk aktør i apoteksmarkedet.

− Vi er fornøyde med at våre kunder setter pris på kundeservicen vår, men samtidig har vi klare planer om å forbedre oss. Vi kommer til å investere mye i forbedret kundeopplevelse de neste årene. Dette er jo også en liten askeladdhistorie at vi kan slå de tre store internasjonale gigantene i markedet. Vi er den eneste norske apoteksaktøren av størrelse og de tre vi kjemper mot er enten på tyske, britiske eller amerikanske hender, sier Furuseth.

Farmasiet er Norges største nettapotek og er i stor vekst. Det skyldes at flere kunder foretrekker enkelheten med å handle på nett, sammen med diskresjonen det gir. I tillegg er ofte prisene vesentlig lavere på nett.

Prisjakt er Norges største prissammenligningsside og kårer hvert år årets butikk i forskjellige kategorier.

Om Farmasiet

Farmasiet
Torvuttaket 26
1540 Vestby

33 00 58 80http://www.farmasiet.no

Farmasiet er Norges største nettapotek og leverer både reseptbelagte og reseptfrie produkter trygt og sikkert hjem til deg. Hos Farmasiet kan man enkelt og anonymt chatte med farmasøyter og apotekteknikere for å få gode råd hjemme i trygge omgivelser, eller man kan snakke på telefon eller sende e-post hvis man foretrekker det. For å bestille reseptbelagte legemidler logger du enkelt inn med BankID og får opp dine resepter automatisk. Farmasiet er den eneste norske apoteksutfordreren i konkurranse med tre internasjonale kjempekonsern i Norge.

Følg pressemeldinger fra Farmasiet

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Farmasiet på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Farmasiet

Advarer mot falsk kosmetikk – kan gi uhelbredelige skader23.11.2023 06:30:00 CET | Pressemelding

Forfalskede kosmetikkprodukter florerer på det svarte markedet. 1 av 10 nordmenn medgir at de har kjøpt produkter på nett eller i utlandet som de er usikre på om er ekte eller ikke. – Piratkopiering støtter ikke bare kriminelle nettverk, men de utgjør også en helse- og sikkerhetsmessig trussel mot forbrukere som følge av giftstoffer, advarer farmasøyt i Farmasiet og seniorrådgiver i Patentstyret.