Farang – ny thrillerserie fra C More med Ola Rapace i hovedrollen

Etter et omtalt bankran etterlates Rickard (Ola Rapace) uten så mange muligheter. Han blir tvunget til å flykte fra Sverige og sin familie for å starte et nytt liv i Thailand. Det er utgangspunktet for den nye thrillerserien ”Farang”, C Mores andre originalserie, som får premiere 9. mars.

”Farang” er en svensk dramathriller med Ola Rapace i hovedrollen som bankraneren Rickard. Rickard rømte fra familien og Sverige til Thailand for ti år siden. Han lever med falsk identitet og livnærer seg som småkriminell i Phukets bakgater.

Når Rickards 15 år gamle datter legger ut på leting etter faren tilspisser det seg. Han blir tvunget til å velge mellom å avsløre sin identitet og dermed risikere sitt liv  – eller å igjen miste sin datter.

Foruten Ola Rapace i hovedrollen som Rickard, har Louise Nyvall rollen som datteren Thyra. Den thailandske stjernen Yayaying Rhatha Phongam ses i en av seriens biroller.

Seriens skapere er Malin Lagerlöf og Stefan Thunberg. ”Farang” er produsert av Eyeworks Scandi Fiction, et produksjonsselskap fra Warner Bros., i samarbeid med Matador Film i samarbeid med C More og TV 4. Erik Leijonborg er regissør og Anna Wallmark Avelin er produsent.

For ytterligere informasjon, tilgang til anmelderkopier og intervjuforespørsler kontakt nina.engh@tv2.no eller tlf. 916 05 816.

”Farang” har norgespremiere 9. mars på C More og TV 2 Sumo.