Fjord Line

Familie fra Egersund og Klepp fikk bil og tre drømmereiser til 590,-

I konkurranse med mer enn 4.500 andre håpefulle, ble familien Hetland som bor på Jæren, valgt ut til å få kjøpe Fjord Lines «MS Sommerlykke» - en Toyota Avensis stasjonsvogn foliert som et skip - for 590 kroner! Med på kjøpet får familien tre drømmereiser med overnatting i Danmark, samt gratis reiser med rederiet i et helt år.
Familien Hetland fra Kleppe i Klepp kommune stakk av med «MS Sommerlykke». Foto: Fjord Line

Det var en lykkelig familie på fem som nylig fikk besøk av en delegasjon fra Fjord Line hjemme på Klepp. Uvitende om at det var nettopp dem som var de heldige, fikk de der og da overrakt premien:

Drømmereiser verdt mange tusen kroner og en familiebil til odel og eie.

Annonse på Finn

Annonsen med bilen og reisene til fantasiprisen 590 kroner ble publisert på Finn i begynnelsen av april og Fjord Line fikk mer enn 4.500 henvendelser. Alle ble lest og vurdert. Deretter fikk rundt 50 stykker forespørsel om å sende inn en video med en kort presentasjon av seg selv.

– Vi fikk utrolig mange flotte videoer og det var vanskelig å velge ut én vinner, men vi falt for familien Hetlands bidrag og da særlig over sjarmen til barna Ine Sofie på 10, Håkon på 7 og Nora Elin på 5, sier salgs- og markedsdirektør i Fjord Line, Trine Lise Woldbæk.

Hun forteller videre at familiens åpenbare reiseiver også var avgjørende. I løpet av fjorårets sommer kjørte de hele 6.000 kilometer med bobil. De elsker å være på farten.

Overrasket

Fjord Line kjørte selv bilen fra Sandefjord til Vestlandet. Familien Hetland hadde bare fått vite at de var i finalerunden og trodde derfor de skulle gjennom en siste vurdering fra Fjord Line. Det var bare spill for galleriet. For valget var allerede tatt.

– Man kan trygt si at overraskelsen var stor. Og gleden var kanskje enda større. Det ble heftige jubelscener hjemme i stua i Kløverveien på Kleppe, sier Woldbæk.

Familien reiser til Danmark allerede i sommer og får da et kamerateam fra Fjord Line med på reisen. Bilen må beholde sin «MS Sommerlykke»-foliering i minst ett år. Bortsett fra dette, selges den lukrative bilpakken uten noen form for bindinger.

Wenche og Anders Hetland er begge opprinnelig fra Egersund, men er bosatt med barna i tettstedet Kleppe i Klepp kommune på Jæren i Rogaland.

Salgs- og markedsdirektør Trine Lise Woldbæk, telefon 932 45 298

Anders Hetland (Vinner av «MS Sommerlykke» og pappa i familien), 945 033 77

Bilder

Salgs- og markedsdirektør Trine Lise Woldbæk i Fjord Line. Foto: Fjord Line

Om Fjord Line

Fjord Line
Torvet 6
4379 Egersund

+47 815 33 500http://www.fjordline.com

Fjord Line ble grunnlagt i 1993 og er i dag Norges nest største fergerederi i internasjonal passasjer- og godstrafikk mellom Norge, Sverige og Danmark med en markedsandel på 20%. Selskapet har fire skip, opererer på fem fergeruter, sysselsetter rundt 700 årsverk og transporterer årlig i overkant av 1,3 millioner passasjerer. I tillegg til passasjertrafikk tilbyr selskapet også frakt av nyttekjøretøy og gods.

Følg pressemeldinger fra Fjord Line

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Fjord Line på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Fjord Line