Ezzari slipper ny sang "Læg (Lacag)" sammen med Jonas Benyoub

Etter en musikalsk nede-periode står nå Ezzari klar med et hyppig releaseløp utover 2019

Med over 10 millioner streams på Spotify og over 1 million visninger på Youtube - har Ezzari  virkelig satt navnet sitt på kartet etter en solid debut i 2017. Etter debuten har han gitt ut 9 singler, hatt en rolle i den globale suksessserien SKAM, gjort en hel del konserter og var en del av NRKs podcast Andregenerasjonen. Den unge gutten holder seg opptatt og er nå satt for sin neste singel "Læg (Lacag)", som har gjort sammen med Jonas Benyoub.

Etter en nede-periode i 2018 der Ezzari ikke lagde musikk på over et halvt år, har han nå massevis av musikk fremfor seg i 2019 og det ser ut til å bli hans beste år hittil.

Ezzari forteller:

“I 2018 hadde jeg en lang nede-periode, der det sto veldig stille, og jeg lagde ikke noe musikk på over et halvt år. Så planla jeg og Jonas Benyoub sammen med Def Jam en tur til Amsterdam for å gå i studio med noen nederlandske produsenter. Jeg husker at dagen før vi dro var jeg såå nervøs, fordi jeg enda ikke var i «form» og ville ikke fra helt til Amsterdam for å kaste bort tid, haha. Men så kom vi oss ned dit, og jeg lagde masse bra musikk, og siden da har jeg vært varm og masse i studio! DEILIG! Jeg og Jonas har snakket om å lage låt sammen siden 2016, så det har på tide!

Låta "Læg (Lacag)" handler ikke om det at vi har masse penger og flexer det, som mange kanskje tror av å lese tittelen, men låta handler om at vi er ute å jobber for pengene, hver dag. Ikke for å bruke det på biler og slik, men for å bruke det på ting som teller. Familien vår og de som står oss nære.

Jeg mener det er en gatebanger men samtidig er det en skikkelig klubblåt som jeg håper mange er klare til å danse og lagde kaos til! JEG VIL BARE HA LÆG!”

Etter sessionturen til Nederland løsnet proppen og Adam har holdt seg voldsomt opptatt i studio den siste tiden og står nå klar med et hyppig releaseløp utover 2019 – som musikalsk er en god mix av gate bangers og hits! Først ut er “Læg (Lacag)” feat. Jonas Benyoub slipps langfredag 19 april sammen med en musikkvideo, stappet full av squad, maxi scooter og gatelook. Læg blir etterfulgt av bangeren “Wifey” som er fokuslåt mot sommeren, som slipps i begynnelsen av mai.

Connect with Ezzari:

FacebookInstagram |Youtube

Nyhetsbrev fra Universal Music24.5.2019 13:26:55 CESTPressemelding

God fredag. Her er ukens nyhetsbrev fra Universal Music. Ny singel fra Astrid S - The First One Ny EP fra Lil Halima: for the bright days 5 Seconds Of Summer er tilbake Ny single fra Snow Boyz Seeb feat Oliva O’Brien Yellow Lounge på Risør Kammermusikkfestival Soundtracket til nye kinofilmen om Elton John “Rocketman” er ute i dag! Mer om filmen her. Madonna følger opp sin mye omtalte Eurovision-opptreden med en musikkvideo til “Crave” med Swae Lee. Etter å ha blitt nominert til den prestisjetunge prisen “Denniz Pop awards”, slipper LOVA nye sangen I Can Do Better. Den 16 år gamle singer-songwriter Chris Burton fra Danmark slipper nye singelen Little Sister som er dedikert til 10 år gamle søsteren sin. JP Cooper og Astrid S gjør det sterkt med låten “Sing It With Me”. I dag slipper de en nydelig, akustisk versjon av “Sing It With Me”. Alex Vargas er ute med EPn EGOtrip som følger opp superEGO som ble sluppet tidligere i mai. Epn inneholder fire låter inkuldert den nye singelen “Girls On

5 Seconds Of Summer er tilbake24.5.2019 11:42:48 CESTPressemelding

Den australske kvartetten 5 Seconds Of Summer er tilbake med den fengende "Easier". Låten er produsert av Andrew Watt, Louis Bell og Charlie Puth. Videoen, som også er ute, er regissert av Grant Singer (The Weeknd, Lorde). Om låten sier vokalist Luke Hemmings; “’Easier’ is the most confident we have been in the first song to be released off one of our records. Visually and sonically it feels like we took what we uncovered about ourselves as a band on the last album and honed in on that sound and aura. I truly believe that ‘Easier’ is the beginning of the best era for 5SOS”. Videoen er spilt inn i Sør-Californias historiske Bronson Caves i Griffith Park og Angeles Abbey Memorial Park i Compton. “We wanted to bring back the purely cinematic rush of the epic videos I grew up watching in the ‘90’s. Inspired by this idea of rebirth and the four elements: earth, air, fire, and water, we aimed for something dramatic and explosive, like nothing you've seen from the band before” - sier regissør

Ny singel fra Astrid S - The First One24.5.2019 09:00:00 CESTPressemelding

Astrid S er i dag klar med sin nye singel, "The First One". Låten blir å finne på hennes kommende EP som kommer mot slutten av sommeren. Hør Astrid S – «The First One» HER! Låten er skrevet med de anerkjente låtskriverne Jason Gill, Justin Tranter og Amy Allen. Produsert av Jason Gill. "The First One" er en ærlig og emosjonell skildring av ens første kjærlighet og hvordan den kan påvirke deg i lang tid, ofte på bekostning av fremtidige forhold. Jeg gleder meg sånn til folk får høre den! sier Astrid. I dag opptrer Astrid på Greta Thunbergs globale Fridays for Future-arrangement i Stockholm. Astrid har nylig frontet Fendis nye F is for Fendi-kampanje, og avsluttet en omfattende USA-turné med Zara Larsson.

Ny EP fra Lil Halima: for the bright days24.5.2019 08:56:04 CESTPressemelding

Multitalentet Lil Halima er i dag klar med sin nye EP for the bright days og en rykende fersk musikkvideo til singelen "who do u love". Samme uke har hun annonsert sin aller første Europaturné denne høsten. for the bright days inkluderer den nye låten "young luv", med svenske AMWIN. Om låten sier Lil Halima: – Jeg ville lage en hyllest til alt man opplever når man er ung og forelsket. Jeg er så glad for å ha min venn AMWIN med på låten. Låten er skrevet av Lil Halima med produsentduoen TeoFrans og AMWIN. Sammen har Lil Halima og TeoFrans tidligere laget låtene "Jasmine" og "Would U». Lil Halima annonserte nylig sin Europaturné med konserter i Paris, London, Amsterdam og Reeperbahn-festivalen i september, som er Tysklands største og en av Europas ledende showcasefestivaler. Til sommeren kan hun oppleves live på en rekke festivaler i Norge inkludert Øyafestivalen i Oslo samt Roskildefestivalen i Danmark. Om de to konseptuelle EP´ene sier hun: – Jeg ville dedikere to EP’er til sesongene v