Ezzari slipper ny sang "Læg (Lacag)" sammen med Jonas Benyoub

Etter en musikalsk nede-periode står nå Ezzari klar med et hyppig releaseløp utover 2019

Med over 10 millioner streams på Spotify og over 1 million visninger på Youtube - har Ezzari  virkelig satt navnet sitt på kartet etter en solid debut i 2017. Etter debuten har han gitt ut 9 singler, hatt en rolle i den globale suksessserien SKAM, gjort en hel del konserter og var en del av NRKs podcast Andregenerasjonen. Den unge gutten holder seg opptatt og er nå satt for sin neste singel "Læg (Lacag)", som har gjort sammen med Jonas Benyoub.

Etter en nede-periode i 2018 der Ezzari ikke lagde musikk på over et halvt år, har han nå massevis av musikk fremfor seg i 2019 og det ser ut til å bli hans beste år hittil.

Ezzari forteller:

“I 2018 hadde jeg en lang nede-periode, der det sto veldig stille, og jeg lagde ikke noe musikk på over et halvt år. Så planla jeg og Jonas Benyoub sammen med Def Jam en tur til Amsterdam for å gå i studio med noen nederlandske produsenter. Jeg husker at dagen før vi dro var jeg såå nervøs, fordi jeg enda ikke var i «form» og ville ikke fra helt til Amsterdam for å kaste bort tid, haha. Men så kom vi oss ned dit, og jeg lagde masse bra musikk, og siden da har jeg vært varm og masse i studio! DEILIG! Jeg og Jonas har snakket om å lage låt sammen siden 2016, så det har på tide!

Låta "Læg (Lacag)" handler ikke om det at vi har masse penger og flexer det, som mange kanskje tror av å lese tittelen, men låta handler om at vi er ute å jobber for pengene, hver dag. Ikke for å bruke det på biler og slik, men for å bruke det på ting som teller. Familien vår og de som står oss nære.

Jeg mener det er en gatebanger men samtidig er det en skikkelig klubblåt som jeg håper mange er klare til å danse og lagde kaos til! JEG VIL BARE HA LÆG!”

Etter sessionturen til Nederland løsnet proppen og Adam har holdt seg voldsomt opptatt i studio den siste tiden og står nå klar med et hyppig releaseløp utover 2019 – som musikalsk er en god mix av gate bangers og hits! Først ut er “Læg (Lacag)” feat. Jonas Benyoub slipps langfredag 19 april sammen med en musikkvideo, stappet full av squad, maxi scooter og gatelook. Læg blir etterfulgt av bangeren “Wifey” som er fokuslåt mot sommeren, som slipps i begynnelsen av mai.

Connect with Ezzari:

FacebookInstagram |Youtube

Ny musikk fra Taylor Swift, Snow Boyz, Isac Elliot m.fl.16.8.2019 11:00:49 CESTPressemelding

Snow Boyz slipper siste singel fra kommende debut-album Isac Elliot er endelig ute med ny musikk Lemaitre inntar Den Norske Opera. Taylor Swift slipper i dag låten «Lover», tittelsporet fra hennes og kommende album som slippes neste fredag, 23. august. Magnus Eliassen «Livet må ha nåkka mer». Magnus Eliassen gjorde I juni et storslagent comeback med den nydelige låten «Savna Dæ». Nå er han klar for å slippe «Livet må ha nåkka mer» og også denne gangen står han selv for tekst, musikk, innspilling, produksjon, miks og master. Til helgen er han også tilbake på scenen og skal spille på Parkenfestivalen i Bodø. Remix av Lil Tecca «Ransom» med Juice WRLD ble sluppet denne uken. Hør låten her. «Ransom» er per i dag den mest spilte raplåten i Norge. Bassangeren Ildar Abdrazkov er nå ute med sitt debutalbum Verdi Album på Deutche Grammophon. Har har gjort innspilinger av sentrale verk fra Gisueppe Verdi. Verdi har stått sentralt i Abdrazakovs profesjonelle liv som international opersasanger som

Snow Boyz slipper siste singel fra kommende debut-album16.8.2019 10:32:38 CESTPressemelding

I dag slipper Snow Boyz den siste singelen, Dropp Det, fra det kommende debut-albumet Hvit. Med seg på har de ingen andre enn Bergens store sønn, Kamelen. Snow Boyz har allerede rukket å gi ut tre singler i år, Heia ft. Arif & Unge Ferrari, 1% og Sommerfugl, samt en aksutisk versjon av Himmelen og mer. I dag er brødrene klare med en solid banger featuring Bergens store sønn, Kamelen. Dette er siste låt ut før debut-albumet Hvit slippes 13. September. Dropp Det er produsert av JNS. HØR SNOW BOYZ FEAT. KAMELEN - DROPP DET HER Kamelen fortteller: - “Jeg liker Snow Boyz, og de sendte meg en låt som jeg følte, så det var lett å hoppe på” Snow Boyz om Dropp Det: - “Når snømennene og ørkendyret Kamelen kommer inn på klubben så er det ikke noe vits å ha en diskusjon om hvem som eier stedet, alle ser det på oss! Det er bare å droppe det. Når jeg mener at hun har rompa, så har hun faktisk det. Ikke start en diskusjon med meg om det, dropp det! Du smiler til meg, men innerste inne er du en hater,

Lemaitre inntar Den Norske Opera15.8.2019 13:33:35 CESTPressemelding

11 oktober er det duket for et live-event av de sjeldne, når Red Bull Music festival tar et av Norges beste live-band til hovedscenen på Den Norske Operaen. Fra sin base i Los Angeles har Lemaitre vært hoffleverandør av hits og hooks som har gjort dem til en av de mest spennende musikkeksportene Norge har. Sammen med et knippe unge norske artister, har de vært med å pushe moderne elektronika videre med deres ofte fjærlette melodier i kontrast med tunge beats. Deres forrykende live-show har tatt dem til scener som Coachella, Lollapalooza, og Roskilde, og flere utsolgte turneer over hele verden. Når de nå kommer hjem til Norge for å gjøre sin eneste konsert i Oslo på lang tid, blir det til gjengjeld på det ikoniske operahuset som rager over Oslofjorden. Konserten skjer som headlinere på Red Bull Music festival, som vil finne sted ulike steder i Oslo i oktober. ”Jeg trodde noen tullet med oss da vi fikk spørsmålet. Vi driver liksom med elektronika, og så skal vi spille på hovedscenen på D

Ny musikk fra Katy Perry, Cashmere Cat, Veronica Maggio og Øya-aktuelle Lil Halima og Robyn.9.8.2019 13:05:11 CESTPressemelding

Ny låt fra Lil Halima dagen før Øyaopptreden. Multitalentet er i dag ute med "Booty" sammen med den svenske produsenten Canto. Cashmere Cat “Emotions”. Magnus August Høiberg har nettopp sluppet første nye musikk som Cashmere Cat siden albumet “9” I 2017. “Emotions” er første låt ut fra en EP som slippes senere I år. Robyn «Ever Again (Planningtorock Remix)». Planningtorock har gjort en remix av Robyns Ever Again fra suksessalbumet Honey. I kveld kl. 21:30 entrer hun hovedscenen på Øyafestivalen. Katy Perry er ute med den nye låten «Small Talk». Låten er skrevet av Perry selvi samarbeid med Johan Carlsson, Charlie Puth og Jacob Kasher Hindlin, og produsert av Johan Carlsson og Charlie Puth. Veronica Maggio slipper i dag singelen «5 minuter». Neste onsdag 14. august gjester hun Norge for en showcase på SALT kl 17.30. Canadiske Alessia Cara slipper i dag singelen «Rooting for you». Social House Everything Changed EP. Social House som består av Mikey Foster og Scootie Anderson har slått se

Ny låt fra Lil Halima dagen før Øyaopptreden9.8.2019 10:03:08 CESTPressemelding

Multitalentet Lil Halima er i dag ute med "Booty" sammen med den svenske produsenten Canto. Om låten sier Lil Halima selv; "Jeg og Canto lagde denne sangen på en solrik sommerdag. Jeg var litt sånn «mehh» over å gå studio på en så deilig dag, men på en eller annen måte klarte vi å ta med solskinnet inn i den lille fengselscellen av et studio (dette studioet er faktisk en gammel fengselscelle. Rart, men det er en vibe). Denne låten er lydsporet til sommeren min. Hvis jeg hadde vært en sang på sommeren, så er dette den haha. Bare en lett og deilig låt. Føl den basslinjen!" "Booty" er Lil Halimas første utgivelse etter de to konseptuelle EP-utgivelsene ‘for the dark days’ og ‘for the bright days’, som utforsket to sider av å bo over Polarsirkelen i Nord-Norge der hun kommer fra. HØR LIL HALIMA x CANTO - "BOOTY" HER SE MUSIKKVIDEO HER ‘for the dark days’ inneholdt singlene "Take Me To Your Planet", en leken og dansbar kjærlighetssang, samt "Hold Me", en låt Line of Best Fit mente: ‘floats