Ezzari med en energisk kjærlighetserklæring - Dør for deg

Med mye hype rundt seg, har 18 åringen fra Hauketo i Oslo skapt seg et navn det er verdt å følge med på. Etter to solide singelslipp, har Ezzari spilt på festivaler som Vill Vill Vest, Granittrock og Stavernfestivalen. I dag er Ezzari tilbake med sin tredje singel, hvor han viser en mer energisk og følsom side av seg selv.

"Å «dø for» noen betyr å like noe veldig godt. Det er begrep som jeg og veldig mange andre i Oslo bruker veldig mye til vanlig, fordi det er så sterkt... Å DØ for noen liksom, det er det sterkeste man kan gjøre.

"Dør for deg" handler om når du liker noen veldig, og den personen vet det alt for godt selv. De har en slags makt over deg, og kan bruke dine svake sider mot deg. Alt for mange liker å spille spill i kjærlighet, og innser ikke hva de har spilt bort før de har mista det. Da er det kanskje for sent.

Mennesker vil alltid ha det de ikke kan få as, det er farlig!"

- Ezzari

HØR "DØR FOR DEG" HER

"Å jobbe med denne låta har vært utrolig gøy og lærerikt. Den starta i første session jeg noen gang hadde med partnerne Anders Nilsen og André Jensen. De spilte av beaten og jeg kicka på den med en gang. Vi hadde en veldig bra kjemi hele veien, synes jeg. Ting kom veldig naturlig, og vi jobba effektivt. Rett og slett en veldig fin prosess, og det er tvilsomt det siste du hører av oss sammen", forteller Ezzari

"Var litt seint ute til første session, så Adam sa han dro for å kjøpe seg en kaffe i mellomtiden. Da jeg traff han hadde han vært på starbucks og kjøpt seg en halvliter med melk/sukker/krem/sirup. «Ække så glad i kaffesmaken» 😂

Det har vært sjukt gøy å jobbe med Adam i studio. Super hyggelig og målretta fyr som vet hva han vil, og jobber hardt for å nå målene sine. Han tar faget sitt seriøst, og er helt nørd når det kommer til rim-oppsett og skjema. Gleder meg til å lage mer musikk sammen!"

- Anders Nilsen

Om Ezzari:

Bare 18 år gammel har stjerneskuddet Ezzari (Adam Ezzari) fra Hauketo i Oslo skapt en hype rundt seg. Hans to uoffisielle remixer, "Blå lapper" og "Engler", har plassert han på kartet som et talent man skal se opp for i 2017. Ezzari er selve symbolet på en ny generasjon rappere med viktige ting på hjertet, og unggutten signerte nylig med Universal Music.

I 2016 opptrådte han på flere mindre festivaler, og varmet blant annet opp for Kaveh på Skullerud Fritidsklubb.

by:Larm 2017 var Ezzari sitt første egne show og vi fikk servert en solid presentasjon av en av Norges største musikalske talenter. I slutten av april slapp det unge talentet sin debutsingel "Ikke noe press". En måned senere slapp han sin andre singel "Null". Ezzari var også å finne i NRK serien SKAM, hvor han spilte Adam Malik.

Nå er Ezzari klar med sin tredje singel, "Dør for deg". En energidreven kjærlighetslåt, som vil få deg til å danse.

Siden siste singel, har Ezzari vært opptatt med å bli ferdig på vgs. Han har brukt tiden etter skolen godt i studio og jobbet med nye låter. Han har også opptrådd på utrolig mange steder over hele landet, bl.a Stavernfestivalen, VIll Vill Vest og Granittrock.

BLUE LIPS fra Tove Lo ute i dag17.11.2017 14:35Pressemelding

Grammy-nominerte Tove Lo er i dag ute med det nye albumet BLUE LIPS. BLUE LIPS er det avsluttende kapittelet i Lady Wood-historien. Der Lady Wood var delt inn i delene Fairy Dust og Fire Fade er BLUE LIPS delt inn i LIGHT BEAMS og PITCH BLACK. Første singel ut fra det nye albumet var "Disco Tits", en låt gjort i samarbeid med The Struts som hun har jobbet med tidligere på “Cool Girl”, “Habits (Stay High)” og “Talking Body”. Låten er B-listet på NRK P3. Hennes kritikerroste Lady Wood-album inneholdt "Cool Girl", som til dags dato har over 48 millioner YouTube-visninger. I forbindelse med albumet Lady Wood slapp hun kortfilmen Fairy Dust, hvor hun fikk sin skuespillerdebut. Filmen inneholdt låtene “Influence”, “Lady Wood,” “Vibes”, “True Disaster” og “Cool Girl”. Filmen ble kontroversiell og ble kort tid etter release fjernet fra YouTube, for så å bli lagt opp igjen kort tid etter den ble tatt ned. V magazine har beskrevet filmen som: “a raw, beautiful, and proudly provocative exploratio

Bjørn Rogstad blir General Manager for Universal Music Norge10.11.2017 16:00Pressemelding

Bjørn Rogstad blir General Manager for Universal Music Norge   Bjørn Rogstad har blitt forfremmet til General Manager, Universal Music Norway, med øyeblikkelig virkning. Bjørn sin forfremmelse kommer litt over ett år etter at tidligere sjef Petter Singsaas forlot selskapet etter 22 år. Rogstad ble ansatt i Universal Music i 2013 og har vært sjef for lokalavdelingen siden. I sin nye rolle vil Bjørn rapportere direkte til Per Sundin, President of Universal Music, Nordic Region.   Les mer her: https://www.musicbusinessworldwide.com/universal-promotes-bjorn-rogstad-general-manager-norway/