Ezzari - Ikke ring meg (jeg ringer deg)

Etter en iskald start på året med "Isbjørn", er Ezzari i dag ute med en ny banger. Denne gangen med et lite skudd mot alle som plutselig tar kontakt etter the fame. "Ikke ring meg (jeg ringer deg) er produsert av Neon Gorilla, som står bak de to siste singlene til Ezzari.

«Ikke ring meg, jeg ringer deg», er det du sier til noen du ikke vil snakke med. I denne låta forteller jeg om folk som ikke ville snakke til meg før, men som vil snakke til meg nå. De får alle samme svar… 😉 Ikke misforstå, jeg er virkelig ikke overlegen, jeg tar alt med et smil! Men noen ganger er det gøy å bare gi litt faen. Låta passer bra når man vil akkurat det. Jeg håper folk vil høre låta å synge med og kose seg. Vi koste oss hvertfall i studio, noe som man hører i slutten av låta, hahah!" - Ezzari

HØR EZZARI - "IKKE RING MEG (JEG RINGER DEG)" HER

SE MUSIKKVIDEOEN HER

"Denne låta, som mine to siste slipp, er produsert av Neon Gorilla (Anders Nilsen & Andre Jensen). Vi har fortsatt en veldig god tone og vibe i studio, og klarer å bange ut låt etter låt. «Ikke ring meg (jeg ringer deg)» er en trap låt med et hardt refreng som virkelig gjør meg gassed. Jeg har testet den live et par ganger, og den skapte virkelig energi på klubben!"

- Ezzari

Musikkvideoen er lagd av Adbi Junior.

Om Ezzari:

Med et solid debutår i 2017, så har den unge artisten fra Hauketo i Oslo satt navnet sitt på kartet.

Ezzari har gitt ut fire solide låter singler, vært med i SKAM, hvor han figurerte som Adam Malik, spilt på en rekke festivaler, gjort en hel haug med gigs og vært med i NRKs Podkast satsning "Andregenerasjonen", som ble streamet til topps i februar. Nå er Ezzari klar med en ny singel, "Ikke ring meg (jeg ringer deg)", en up-tempo banger, før det kommer en ny singel før sommeren.

Madonna offentliggjør Madame X!17.4.2019 18:30:00 CESTPressemelding

I dag offentliggjør Madonna utgivelsen av sitt 14. studioalbum, Madame X. Første låt ut er "Medellín" med den colombianske superstjernen Maluma. En tilhørende musikkvideo vil ha verdenspremiere 24. april under et globalt MTV event i London med navnet "MTV Presents Madonna Live & Exclusive: ‘Medellín’ Video World Premiere". Albumet slippes 14. juni via Live Nation, Interscope Records og Maverick. Pre-order albumet HER! Madonna’s highly-anticipated 14th studio album Madame X will be released on June 14th globally from Live Nation, Interscope Records and Maverick. The first track from the album “Medellín,” with Colombian superstar Maluma, will be Zane Lowe’s World Record today on Apple Music’s Beats 1. Madame X is now available for pre-order. Madonna will exclusively unveil the world premiere of her video and single “Medellín” with Maluma, during a globally televised MTV music event, “MTV Presents Madonna Live & Exclusive: ‘Medellín’ Video World Premiere,” on Wednesday, April 24 at 9:00 p

Nyhetsbrev fra Universal Music12.4.2019 15:11:32 CESTPressemelding

God fredag. Her er ukens nyhetsbrev fra Universal Music, med dagens releaser. Seeb slipper single med Highasakite AVICII’S "SOS" (FEAT. ALOE BLACC)” OUT TODAY Melissa Etheridge ute med nytt album Ellie Goulding er i dag ute med den nye låten "Sixteen", en låt hun har skrevet selv med hjelp fra Raye og FRED. I "Sixteen" mimrer Goulding om sin ungdomstid som en opprørsk tenåring. Til sommeren kan hun oppleves live på Jugendfest i Ålesund og Parkenfestivalen i Bodø. Jessie Reyez har slått seg sammen med 6LACK på den nye låten "Imported". Låten blir å finne på hennes debutalbum som kommer i løpet av året. Jonas Benyoub er i dag ute med den nye singelen “NAHNAH”. Låten er spilt inn i anerkjente Cruise Control Studios i Amsterdam med den urbane nederlandske produsenten Chievva, og er første låt ut fra Jonas Benyoubs kommende EP med slippdato 7. juni. K-POP fenomenet BLACKPINK er ute med EP’n Kill This Love. Musikkvideoen til tittelsporet er sett over 157 millioner ganger siden den ble sluppe