EXTRA inviterer til folkefest med Isac Elliot!

5.4.2016 11:00 | Coop Norge

Norges yngste dagligvarekjede EXTRA fyller 10 år i år og inviterer til folkefest i Trondheim 26. mai. Tenåringsidolet Isac Elliot vil holde en gratis konsert på arrangementet.

Popstjernen Isac Elliot kommer til Trondheim 26. mai

– Extra er dagligvarekjeden som lover et extra stort utvalg til extra lave priser, og derfor vil vi gi noe helt Extra til hele familien! sier Christian Hoel, konstituert kjededirektør i Extra.
– Siden vi er eid av kundene våre vil vi gi en skikkelig bursdagsgave til alle i hele familien. Derfor har vi invitert Isac Elliot til å holde en åpen konsert i Trondheim!

Isac Elliot er 15 år gammel og allerede superstjerne. Sist han var i Norge fylte han Oslo Spektrum. Nå tar han turen til Trondheim for å opptre for Extras kunder og medlemmer.

Fra klokken 13.00 torsdag 26. mai vil det være aktiviteter og underholdning. Flere artister og andre profilerte gjester vil også være tilstede på feiringen. Arrangementet avsluttes med at Isac Elliot holder en konsert, ca klokken 17.00. Arrangementet er åpent og gratis for alle.

For mer informasjon, kontakt:
Lise Mette Kjellberg, senior kommunikasjonsrådgiver
tlf: 458 60 657 mail: lise.mette.kjellberg@coop.no