Extra deler ut 50 billetter til Justin Bieber-konserten

Dagligvarekjeden Extra ønsker å slå et slag for hverdagsheltene og gir alle muligheten til å ta med sin extra gode venn på intimkonsert med Justin Bieber i Oslo.

- Det er extra gøy at Justin Bieber tar turen til Oslo, og vi synes det var en flott anledning til å hedre de som stiller extra opp for andre. Vi gir alle muligheten til å ta med en extra god venn på denne intimkonserten, sier Håvard Jensen, kjededirektør i dagligvarekjeden Extra, som er en del av Coop.

For å delta i konkurransen om totalt 50 billetter må deltakerne legge inn et bilde på Instagram med hashtagen #extragodvenn der de tagger en venn og forteller hvorfor dette er en extra god venn.

- Vi gleder oss til å se bidragene. Juryen vil lete etter de som sprer solskinn uansett hvor de går, de som gjør dagen din bedre, de som fortjener en takk – rett og slett, de som er extra gode venner, sier Jensen.

Siste frist for å legge inn sitt bidrag i konkurransen er søndag 25. oktober.

Det er den 29. oktober Justin Bieber kommer tilbake til Norge for å gjeste «Senkveld med Thomas og Harald» på TV 2. I den anledning vil han også spille en minikonsert i Storsalen på Chateau Neuf, som vil sendes på TV 2 senere i høst. Både minikonserten og TV-innspillingen vil foregå på Chateau Neuf.

Det vil ikke bli solgt noen billetter til dette arrangementet verken på forhånd eller på Chateau Neuf. Det er kun de som har fått tildelt billetter gjennom konkurranser som vil få tilgang på området rundt Chateau Neuf på selve konsertdagen.

Justin Bieber har solgt nesten 20 millioner album på verdensbasis og mer enn 450 000 album i Norge. Hans seneste singel «What Do You Mean?» gikk rett til #1 både i Norge og i USA, og satte med 21 millioner streams på kun fem dager ny global rekord for antall streams på en uke. I 2014 spilte Justin for 75.000 mennesker i Norge, med tre utsolgte show på Telenor Arena.