Eva Dahlgren til Parkteatret 26. april

Etter nesten 10 år kommer et helt nytt album fra en av Sveriges aller største – Eva Dahlgren. Nå er det også klart at hun gjør fire eksklusive Norden-konserter denne våren, og det hele starter på Parkteatret denne kvelden.

22. april er Eva Dahlgren tilbake med en etterlengtet 14. fullengder, «Jag sjunger ljuset». Albumet følges opp med fire helt spesielle kvelder i Oslo, Göteborg, Stockholm og Helsingfors. Hver konsert blir en unik klubbkveld med begrenset antall plasser, og på etterfesten vil ulike DJs og artister opptre.

– Jeg vil være ett med min nye musikk, mitt nye band og mitt publikum. Jeg vil at det skal være varmt og mørkt, att man skal kunne holde rundt hverandre, danse, gynge. Og så når jeg har sunget ferdig, når man er glad og varm, kan man gå til baren, drikke vin og danse til deilige beats. Som en fest. Som en god fredagskveld. Ett band. En bar. En DJ. Sånn vil jeg det skal være, sier Eva.

«Säg mitt namn» og «Hela världen står i blom» er tilgjengelig i digitale musikktjenester nå.

Spotify: http://spoti.fi/1SoQtdKTidal: http://bit.ly/1onWnny

evadahlgren.com
facebook.com/EvaDahlgrenOfficial

Billetter kr. 325,- + avg.
I salg via Billettservice
18 års aldersgrense

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.