Eva Dahlgren til Parkteatret 26. april

Etter nesten 10 år kommer et helt nytt album fra en av Sveriges aller største – Eva Dahlgren. Nå er det også klart at hun gjør fire eksklusive Norden-konserter denne våren, og det hele starter på Parkteatret denne kvelden.

22. april er Eva Dahlgren tilbake med en etterlengtet 14. fullengder, «Jag sjunger ljuset». Albumet følges opp med fire helt spesielle kvelder i Oslo, Göteborg, Stockholm og Helsingfors. Hver konsert blir en unik klubbkveld med begrenset antall plasser, og på etterfesten vil ulike DJs og artister opptre.

– Jeg vil være ett med min nye musikk, mitt nye band og mitt publikum. Jeg vil at det skal være varmt og mørkt, att man skal kunne holde rundt hverandre, danse, gynge. Og så når jeg har sunget ferdig, når man er glad og varm, kan man gå til baren, drikke vin og danse til deilige beats. Som en fest. Som en god fredagskveld. Ett band. En bar. En DJ. Sånn vil jeg det skal være, sier Eva.

«Säg mitt namn» og «Hela världen står i blom» er tilgjengelig i digitale musikktjenester nå.

Spotify: http://spoti.fi/1SoQtdKTidal: http://bit.ly/1onWnny

evadahlgren.com
facebook.com/EvaDahlgrenOfficial

Billetter kr. 325,- + avg.
I salg via Billettservice
18 års aldersgrense

Justin Timberlake slipper sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods» 2. februar! Første singelen «Filthy», med video, slippes allerede førstkommende fredag, 5. januar.3.1.2018 17:23Pressemelding

Med ti Grammys og fire Emmys i bagasjen, er Justin Timberlake klar med sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods», som slippes via RCA Records 2. februar. Albumet er tilgjengelig for forhåndsbestilling fredag 5. januar. Samme dag slippes også den nye singelen «Filthy», med tilhørende video regissert av Mark Romanek. Låten er skrevet og produsert av Timberlake, Timbaland og Danja, i samarbeid med James Fauntleroy og Larrance Dopson.

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.