Douglas Nordic AS

Europas ledende kosmetikk-kjede, nå i Norge

Offisiell åpning av Douglas´ første `Flagship store i Bogstadveien 10, Oslo, fredag 4. September kl. 10:00

Douglas åpnet sitt unike omni-kanal konsept med en Pop-up butikk og Norges største nettbutikk for kosmetikk, parfyme og skjønnhetspleie i november 2014. Nå står Norges største frittstående parfymeri ferdig i Bogstadveien 1o. I to etasjer presenteres verdens ledende kosmetikkmerker i et miljø der alle skal finne seg til rette. Vi tilbyr en kombinasjon av stort vareutvalg og gode priser hvor teknologi i kombinasjon med høy faglig kompetanse gir en unik service og muligheten til å handle når og hvor man vil, sier Administrerende direktør for Douglas i Norge, Thor Hauge.

I Bogstadveien, og fremtidige Douglas butikker, vil kundene alltid finne eksperter innen duft, kosmetikk, hud- og hårpleie, og det beste utvalget til konkurransedyktige priser. Butikken har allerede etablert seg som en destinasjon for alle som ønsker en rask oppfriskning av make-up, og forskjellige negl-, bryn og hudbehandlinger. Mange av behandlingene tilbys gratis når du kommer innom. I butikken får du også presentert utvalget som finnes i nettbutikken. Selv Bogstadveiens 600 m2 holder ikke på langt nær til alle de 35.000 produktene Douglas tilbyr på nett, men gjennom butikkens mange iPader og andre digitale verktøy kan betjeningen guide deg gjennom Norges største utvalg og finne riktig produkt for hver enkelt kunde.

Hele butikken i lommen

Douglas kan som den eneste i Norge tilby en nedlastbar App med unik funksjonalitet som hjelper kunden å finne riktig produkt, gjør prissammenligning enkelt og rebestilling enklere. Last ned appen, skann produktet som er tomt, og bestill. Finnes et produkt hos en av våre konkurrenter, inkludert Tax-free butikkene, skann og sjekk vår pris, og spar penger ved å bestille fra douglas.no.

Ferdig butikk, men vil fortsette med overraskelser. Kategori- og Produkt Direktør, Peder Madsen, lover å fortsette med nyheter i utvalget også fremover. Vi skal gi våre kunder et unikt utvalg og alltid tilby de beste merkene bransjen kan tilby. Det vil regelmessig bli arrangert ulike fagkvelder og eventer hvor kunder kan oppleve nye merker og trender i en avslappet atmosfære. Douglas kundekonsept, Douglas Beauty Lounge, er allerede et attraktivt kundeprogram der vi informerer og inspirerer gjennom flere kanaler. Vårt kundeprogram er under utvikling og skal gi kunder over hele Norge en tilpasset, og personlig handleopplevelse.

Douglas Nordic AS
For mer informasjon om Douglas Nordic AS, kontakt:
Ole Johan Lindøe, Markedsdirektør, Mail: o.lindoe@douglas.no. Telefon: 41 60 17 32
Thor Hauge, Administrerende Direktør, Mail: t.hauge@douglas.no, Telefon: 982 26 915

Om Douglas Nordic AS

Karenslyst Alle2

About Douglas International With more than 1,700 stores in 19 European countries, Douglas is the selective beauty care market leader in Europe. Its multi-channel offering – which is perfectly integrated across the stores, online shop and mobile application – as well as its continually updated offering of up to 35,000 products make Douglas the frontrunner in the growing selective beauty market. Supported by its over 17,000 highly qualified and committed employees, Douglas generated pro forma annual sales of about EUR 2.5 billion in the financial year 2013/2014. For today's consumers, beauty store equals Douglas: millions of people visit the Douglas beauty stores each year, over 17 million people across Europe hold a Douglas loyalty card and over 2.2 million customers each year shop in the international Douglas online shops. As YOUR PARTNER IN BEAUTY, Douglas helps customers discover all facets of their very own beauty. Throughout, its actions are guided by the company’s five brand values: attentiveness, expertise, passion, honesty and restraint. Customers seek out Douglas for any number of reasons: some look for concrete solutions, some drop in for pragmatic replacement purchases and others come to indulge in a dreamy mini-escape. Douglas solves their problems and answers to their wishes, offers competent choice and a world of sensual discoveries. DOUGLAS – YOUR PARTNER IN BEAUTY Douglas International Pressekontakt: Douglas International Press Office: Stefanie Flötgen-Arndt. Mail: s.floetgen-arndt@douglas.de. Telefon: 02331-690-6242 Tanja Stephani. Mail: t.stephani@douglas.de. Telefon: 02331-690-6212 Douglas Presseportal: www.douglas-beautynews.de

Følg saker fra Douglas Nordic AS

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Douglas Nordic AS på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.