Adecco Group

Europas 4. beste arbeidsplass i undersøkelsen Great Place to Work: Adecco-konsernet

Adecco-konsernet har en kultur som gjenspeiler det store samfunnsansvaret vi har – og tar. I tillegg er de interne karrieremulighetene store, og ledelsen lett tilgjengelig. Dette er er trukket frem som tre gode grunner til at vi er kåret til en av Europas beste arbeidsplasser.

Konserndirektør Torben Sneve tar selfie fra scenen under Adeccodagene 2018.
Adecco-konsernet, verdens lendende aktør innen HR og bemanning, er kåret til Europas 4. beste arbeidsplass blant multinasjonale bedrifter av Great Place to Work. Dette er tredje året på rad at konsernet kom blant topp 5 i undersøkelsen. I årets europeiske kåring har Norge sammen med ni andre land i Europa bidratt til resultatet.

«Denne prisen går til alle våre ansatte, fra Kristiansand i sør til Hammerfest i nord», sier Elham Binai, HR-direktør i Adecco Norge. «Vi har motiverte og talentfulle mennesker som ønsker å vokse med selskapets visjon om å skape et flott sted å jobbe for alle. Ansatte setter pris på den inkluderende lederstilen og følelsen av å være en familie», fortsetter Binai. Å være på topplisten til Great Place to Work er en strategisk prioritering for Adecco-konsernet, både i Norge og globalt.

Konserndirektør Torben Sneve tar selfie fra scenen under Adeccodagene 2018.
HR-direktør Elham Binai

Om Adecco Group

Adecco Group
Sjølyst plass 2

Adecco Group er et av Norges ledende selskap innen HR og bemanning. Selskapet er landsdekkende, og har over 60 års erfaring i Norge. Konsernet har over 400 ansatte, og 5000 medarbeidere ute i jobb hos kunder hver dag.

I Norge består Adecco-konsernet av seks merkevarer: Adecco, Badenoch & Clark, BHC Construction, Ingeniør Compagniet, Modis og Naviga. Vi leverer til kunder i alle bransjer, i offentlig og privat sektor.

Følg saker fra Adecco Group

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Adecco Group på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Adecco Group