Etablering av Sjøredningskorps i Sognefjorden, Leikanger

Redningsselskapet etablerer Sjøredningskorps i Leikanger og søker frivillige.

Hjelp oss å fylle båten

Redningsselskapet vil tirsdag 19. juni kl 1700 avholde informasjonsmøte i kommunehuset i Leikanger. I samarbeid med Leikanger kommune etablerer Redningsselskapet Sjøredningskorps i Leikanger. Redningsselskapet søker etter redningsmenn – og kvinner til den nye Redningsskøyta. Som frivillig på en redningsskøyte bidrar du til å styrke sikkerheten i Sognefjorden. Vi søker deg som har lyst til å bidra til at «ingen skal drukne». Det kreves ingen forkunnskaper så her er det bare å møte opp for å se om dette er noe for deg.

Endre Ytreland
Regionleder