Equinor forlenger CHC-kontrakter

CHC fortsetter å fly for Equinor til Tampen/Oseberg- og Heidrun-feltene.

- Vi er veldig glade for å ha fått fornyet tillit. Vi ser fram til å fortsette å utvikle tjenestene våre til å omfatte den nyeste teknologien slik at vi på best mulig måte imøtekommer kundenes behov, sier Per André Rykhus, som leder CHC Helicopter Services operasjoner i Norge.

Forlengelsene gjelder for ett år med virkning fra september 2020 til august 2021. Kontraktene omfatter flyvninger med tre Sikorsky S-92 SAR og tre Superpuma A33L/L1. Helikoptrene betjener riggene Johan Sverdrup, Oseberg, Statfjord B og Heidrun og dekker området fra Nordsjøen til Norskehavet.

Kontraktene gir rom for ytterligere forlengelser.

- Vi er glade for at Equinor har tillit til vår evne til å utføre tjenestene trygt, effektivt og med et høyt servicenivå, sier Rykhus.

Elisabeth Skarsbø Moen
Seniorrådgiver i Zynk

I 70 år har CHC Helicopter Service levert trygge, pålitelige og kostnadseffektive helikoptertjenster i noen av verdens mest utfordrende områder. Vi har omfattende erfaring med å transportere kunder i olje- og gassindustrien, støtte søk-, rednings- og ambulanse tjenester og med å levere vedlikehold, reparasjoner og overhaling av høy kvalitet og med  evne til innovasjon. På den måten kan kundene våre nå utover det de trodde var mulig.

Besøk www.chcheli.com for mer informasjon.

Følg pressemeldinger fra CHC Helicopter Service

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra CHC Helicopter Service på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra CHC Helicopter Service