Energisk pop-perle fra LILA

Med over 4,5 million streams og radiolisting på både NRJ og mp3 med sin forrige singel «Don't Let Go» er LILA i dag klar for å følge opp suksessen med en ny pop-perle. Oppfølgeren heter «Tell You», og denne gangen har 15-åringen fått med seg kjente navn som Frøder, Kent Sundberg, Cato Sundberg, Lasse Michelsen og David Wayne Schocke på låtskrivingen.

- "For meg handler «Tell You» om selvstendighet, og om hva som skjer når du gir slipp på noe som holder deg nede" sier Lila om den nye låten.

Lila Elveseter Abrahamsen ble et kjent navn for mange allerede som 11-åring, etter at selveste Ellen DeGeneres skrøt av henne på nettsiden sin etter å ha sett et klipp av henne synge på YouTube.

Hør den nye singelen «Tell You» der du streamer musikk!

”You'd think she was born with a microphone in her hand” - Ellen DeGeneres

// Følg LILA på Facebook og Instagram for oppdateringer

Vi representerer CC Cowboys, Casa Murilo, deLillos, Munroe/Knutsen, Pine Lake, Janelle Kroll, The Dogs, Inge Bremnes, Frøder, Magnus Berg, Raga Rockers, daelen, Jess Morgan, Viktor Wilhelmsen, LILA, Zuma, The Modern Times, Michael Krohn, Undr, Natasja Holmboe, Waaktaar & Zoe, Marcus Dale, Tommy Tokyo og Knut Anders Sørum.

Nydelig singel ute fra daelen8.9.2017 09:15Pressemelding

Et relativt ubeskrevet blad, men osloboeren Marte Dæhlen er ingen fersking på den norske musikkscenen. Etter å ha spilt i bergensbandet Albert og Elise i ti år, gir hun nå snart ut sitt første soloalbum.  daelen har fått med seg en bukett av kjente musikere fra Bergen på det nye albumet. Blant annet Frank Hammersland, Frode Unneland og Annlaug Børsheim er med på plata som Petter Folkedal (Sgt. Petter) har produsert. «I Won't Tell Your Mother» er den andre singelen fra Easy Version som slippes 29. september. Hør den her! 29. september slipper to av Drabants artister album, og dette feires med dobbel releasekonsert for daelen og Viktor Wilhelmsen på Krøsset i Oslo. Informasjon om det finner du her! Følg daelen på Facebook og Spotify for oppdateringer!

Gitarunikumet Magnus Berg er ute med nytt album8.9.2017 07:15Pressemelding

Som 17-åring slapp han i 2014 albumet «Cut Me Loose» - et album som fikk svært gode anmeldelser både i Norge og USA, gikk til topps på Roots Music Report (hvor det lå i 30 uker) og gjorde at Magnus Berg ble kåret til "Årets album-nykommer" av det amerikanske bluesbladet Blues Blast Magazine. Nå - 3 år senere - har Berg rukket å fylle 21 år og er i dag klar med sitt tredje album «In My Shoes». Hør det her! Magnus Berg plukket opp gitaren allerede som 6-åring - og konsertdebuterte 6 år senere under Kraftfestivalen. Mye har skjedd siden den gang. Hans tekniske ekstremferdigheter på gitar, røffe vokal og 'tighte' band har allerede i en årrekke bragt han til festivaler og klubbscener rundt omkring i Europa og til soulmusikken og bluesens hjemland - USA.  På «In My Shoes» har Magnus Berg lagt alt av coverlåter på hylla og byr for første gang på et album med kun selvskrevet materiale. Albumet inneholder flere låter som virkelig understreker at Berg ikke bare kan sin blues, men også

Ny singel ute fra Inge Bremnes1.9.2017 07:30Pressemelding

Inge Bremnes kommer fra en ekstremt musikalsk familie i nord som neppe trenger nærmere presentasjon. Selv har han skrevet og perfeksjonert låter siden han var 12 år - noe som har resultert i en EP og et studioalbum.  Debutalbumet «Mellomspill» kom i februar, og allerede nå er Inge godt i gang med det neste albumet. Første singel ut er «Naiv».  Hør den her! «Naiv er en låt om usikkerhet og trygghet, varme og kulde, forventninger og realitet. Og om vår uslåelige evne til å lure oss selv» forklarer han. 13. september spiller han på Rockefeller i Oslo. Info om det finner du her! Følg Inge Bremnes på Facebook, Spotify og Instagram for oppdateringer.

Ny låt ute fra Viktor Wilhelmsen1.9.2017 07:15Pressemelding

Viktor Wilhelmsen er klar med sin andre singel fra det kommende albumet Stjolne mea. Hør singelen «Røyk uten ild» her! Etter at Viktor Wilhelmsen kom over en sliten kassegitar til 150 kr på Fretex, begynte han å skrive sanger som resulterte i debut-EPen «Miles To Go Before I Sleep» (2014) og hans første fullengder «Riddles and Rhymes» (2015). Etter to utgivelser på engelsk, har finnmarkingen nå tatt i bruk morsmålet på sitt nye materiale. På det kommende albumet «Stjolne mea» byr Wilhelmsen på sju sterke og personlige spor på egen dialekt.  Med seg på albumet som slippes 29. september 2017, har han Mattis Kleppen på bass, Bjørn Ola Ramfjord Johansen på orgel og Kenneth Kapstad på trommer. Samme dag som Stjolne mea slippes spiller han releasekonsert på Krøsset i Oslo. Mer info om det finner du her! Facebook // Spotify // Instagram

The Dogs gjør Eurythmics25.8.2017 09:30Pressemelding

The Dogs går i studio i slutten av måneden for å spille inn deres sjette album, "The Grief Manual". Dette betyr at de nok en gang ikke rekker å kjøpe gave i anledning gitarist Mads Martinsens bursdag som alltid kommer midt i innspillingsperioden. Det beste de kan få til er å slippe én ny låt, samt to singler de tidligere i år ga ut i fysisk format - som B-sider på sjutommere. Den nye singelen er en coverlåt av Eurythmics.  «Mads hadde en idé om å covre Thorn In My Side av Eurythmics - jada, hu med de dølle buksene og han med den kjipe sveisen» forteller Kristopher Schau.  Ideen om å covre låta ble gjennomført, og i dag - på bursdagen til gitaristen selv - slippes den. Hør den, samt bonussporene her! Gratulerer med dagen, Mads!  PS! «The Grief Manual» slippes - som alltid - den første mandagen på nyåret.