Energisk pop-perle fra LILA

26.5.2017 07:30 | Drabant Music

Med over 4,5 million streams og radiolisting på både NRJ og mp3 med sin forrige singel «Don't Let Go» er LILA i dag klar for å følge opp suksessen med en ny pop-perle. Oppfølgeren heter «Tell You», og denne gangen har 15-åringen fått med seg kjente navn som Frøder, Kent Sundberg, Cato Sundberg, Lasse Michelsen og David Wayne Schocke på låtskrivingen.

- "For meg handler «Tell You» om selvstendighet, og om hva som skjer når du gir slipp på noe som holder deg nede" sier Lila om den nye låten.

Lila Elveseter Abrahamsen ble et kjent navn for mange allerede som 11-åring, etter at selveste Ellen DeGeneres skrøt av henne på nettsiden sin etter å ha sett et klipp av henne synge på YouTube.

Hør den nye singelen «Tell You» der du streamer musikk!

”You'd think she was born with a microphone in her hand” - Ellen DeGeneres

// Følg LILA på Facebook og Instagram for oppdateringer

Vi representerer CC Cowboys, LILA, Raga Rockers, deLillos, The Dogs, Inge Bremnes, Casa Murilo, daelen, Frøder, Janelle Kroll, Magnus Berg, Jess Morgan, Munroe/Knutsen, Natasja Holmboe, Pine Lake, The Modern Times, Undr, Waaktaar & Zoe, Zuma, Tommy Tokyo og Sval.