Endelig er Rag'n' Bone Mans debutplate her

Den store stemmen er endelig klar med albumet "Human"

Rory Graham vokste opp med Muddy Waters' musikk, skulle bli rapper, men fant heldigvis stemmen som 19 åring på den lokale bluespuben etter overtalelse fra far. Under artistnavnet Rag’n’Bone Man har Rory Graham etablert seg med den selvutgitte EP-en Bluestown (2012) og Wolves (2014), som begge fikk strålende kritikker.

Det var først på sommeren i fjor at det virkelig tok av. Med den mektige låta «Human» toppet han iTunes i hele 25 land og her til lands ligger den på spillelistene til både P3 og NRJ. Han opptrådde for et utsolgt Blå i desember og stod på scenen under årets Artistgalla til inntekt for barn på flukt. Konserten han skal holde på Parkteatret i Oslo den 10. april er allerede utsolgt, men man har heldigvis mulighet til å se han på Bergenfest til sommeren.

I skrivende stund har «Human» blitt streamet over 100 millioner ganger, og gjort et helt Europa nysgjerrig på hva vi kan vente oss av den store stemmen – som slipper sitt nye album i dag.

Justin Timberlake slipper sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods» 2. februar! Første singelen «Filthy», med video, slippes allerede førstkommende fredag, 5. januar.3.1.2018 17:23Pressemelding

Med ti Grammys og fire Emmys i bagasjen, er Justin Timberlake klar med sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods», som slippes via RCA Records 2. februar. Albumet er tilgjengelig for forhåndsbestilling fredag 5. januar. Samme dag slippes også den nye singelen «Filthy», med tilhørende video regissert av Mark Romanek. Låten er skrevet og produsert av Timberlake, Timbaland og Danja, i samarbeid med James Fauntleroy og Larrance Dopson.

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.