Endelig er Audi e-tron i Norge, og på mandag vises den frem for første gang på en eksklusiv pressevisning i Oslo sentrum

Dato: 22. oktober
Tidspunkt: 0900 – 1200
Hvor: DogA – Design og Arkitektur Norge, Hausmanns gate 16, 0182 Oslo

Det blir mulighet for en-til-en med Elin Sinervo, direktør i Audi Norge. Hver redaksjon vil få muligheten til å melde på én journalist og én fotograf.

Om du ennå ikke har meldt deg på, kan det gjøres her: https://e-tron.rsvp.is/

Audi e-tron tar regenerering til nye høyder8.8.2018 14:00Pressemelding

Prototypen av Audi e-tron kombinerer enorme krefter med høy effektivitet. Med hele 300kW akselererer den heleltriske SUVen fra null til 100 km/t på under seks sekunder. I følge den nye WLTP-standarden, får den også en rekkevidde over 400 km ved fullading. En viktig årsak til den lange rekkevidden, er det innovative og markedsledende regenereringskonseptet Audi har utviklet for e-tron. Den helelektriske SUVen beviste nettopp dette i legendariske Pikes Peak i Colorado i forrige uke.