Endelig en agurknyhet – helt uten agurker!

Denne sommeren har så langt vært preget av overskrifter om ekstreme hendelser i Europa. Dette har gjort at vi ikke har fått vår dose kosenyheter i sommer. Som lesere savner vi de daglige oppdateringene om hvor i landet det er varmest, at en elg har forvillet seg inn i en rundkjøring på Skoppum, at bærene er modne, at en ungdom har funnet en død flyndre i fjæra på Hamresanden. Sånne ting. Vel, her er en gla’nyhet for de som liker humor og spas: Rutetid bok 3 er i salg!

Rutetid er Pondus-skaper Frode Øverlis sideprosjekt. Eller hans sikkerhetsventil, om du vil. Her slipper han til de tingene han tenker på når han ikke tenker på Pondus. Eller fotball. Eller golf. Det er her vi finner ut hvor dypt galskapen hans egentlig stikker. Vi er fortsatt ikke sikre på om dette er humor og eller et rop om hjelp. Det eneste vi er sikre på er at det er hysterisk morsomt!
Den tredje boken i RUTETID-rekken inneholder små skakke glimt inn i en verden befolket av blant annet sprut gale vitenskapsmenn, satanister med trekkspillvegring, øde øy-turister med kort lunte, banjomisbrukere, ikke-fullt-så-superhelter, opphavet til blues, ordspill i alle corny varianter - og såvidt vi kan se ved siste gjennomgang, ikke en eneste agurk!
RUTETID 3 er å få kjøpt i alle oppegående bokhandlere og butikker!
(og er du en av de heldige, har du fått den gratis av oss!)