eMMa er ute med "Fått deg på hjernen"

«Fått deg på hjernen» fra eMMa er en leken sommersang, proppfull av energi og laget for ekstra god stemning. eMMa er 9 år og elsker å opptre og å underholde. Sangen handler om å få noe på hjernen, som for eksempel et fengende refreng.

eMMa er en gla' jente med masse energi som kommer ut i kreativ lek.
eMMa tegner og leker med slim og spiller inn en masse Musical.lyhver dag.
eMMa sitt univers er det mye glede og latter.

- Jeg er veldig glad for at sangen min er ute nå så alle kan høre på den. Den er en glad og morsom sang som man blir i godt humør av! Og så får man den litt på hjernen.-eMMa

eMMa er opptatt av at alle barn skal være snille og greie mot hverandre og har bestemt seg for at det vil hun vise gjennom å lakke klare farger på neglene sine. Hånden til eMMa har én farge på hver finger som viser verdier som eMMa synes det er viktig at barn og ungdom tenker på og viser frem.

- Og siden jeg elsker farger så har jeg lakket neglene mine i fem fine forskjellige farger. Jeg synes det er kjempefint og så har jeg også lyst til at mange andre skal gjøre det samme i sommer. Fordi jeg har en plan! Hver av fargene betyr nemlig noe. Den grønne betyr: tørre å være tøff, den blå at å være omtenksom, den lilla er for å være modig, den røde for å være kul og den gule for at man er og skal være snill. Så om du vil kan du også farge neglene sånn! -eMMa

Fått deg på hjernen er skrevet og produsert av Anders Nilsen.
Utgis på Universal Music Norge.

eMMa slapp i 2016 låten «Engler i sne» som har over 13 500 000 visninger på YouTube.

Emma Gunnarsen er fra Trofors i Norland. Der går hun på Grane barne og ungdomsskole. Hun bor sammen med mammaen og pappaen sin, og de to brødrene Marcus&Martinus.
eMMa fyller 10 år 17. juni 2018.

Hør "Fått deg på hjernen" her!

Management: Marte Stinessen Schei
marte@anti.as

Robyn releases 'Ever Again' video17.6.2019 16:39:13 CESTPressemelding

There is Robyn, a microphone stand and a landscape she describes as “a dreamy place, somewhere undefined, somewhere in my unconsciousness”, as she revels in the power of sensuality, self care and human touch. Robyn worked on the video for ‘Ever Again’ with director Colin Solal Cardo and long time collaborator choreographer Maria ‘Decida’ Wahlberg. She wears a beautiful Louis Vuitton outfit designed by Nicholas Ghesquierre especially for the video. Watch ‘Ever Again’ here Robyn plays festivals across Europe and the US this summer, including headline slots at Wilderness and Pitchfork Music Festival in Chicago, as well as NOS Alive, Mad Cool and Rock Werchter. These performances follow her sold out European and US tours, including critically acclaimed shows at London’s Alexandra Palace and New York’s Madison Square Gardens, and her first festival performance of the year at Primavera Sound in Barcelona. For more information visit robyn.com. Praise for Robyn’s live show: “Dance pop perfecti

Ny musikk fra Madonna, Taylor Swift, Veronica Maggio og mange flere.14.6.2019 14:32:15 CESTPressemelding

Madonna slipper albumet Madame X Linda Vidala slipper EP https://www.ntbinfo.no/pressemelding/ehi-slipper-ny-lat?publisherId=6987388&releaseId=17866361 EHI slipper låta Ditt problem i dag EDM-debutanten ASH slipper første singel! https://www.ntbinfo.no/pressemelding/jens-er-klar-med-lottery?publisherId=6987388&releaseId=17866306 jens er klar med Lottery https://www.ntbinfo.no/pressemelding/veronica-maggio-slipper-den-forste-delen-fra-det-kommende-albumet-fiender-ar-trakigt?publisherId=6987388&releaseId=17866234 Veronica Maggio slipper den første delen fra det kommende albumet Fiender är tråkigt Common er tilbake med låten “HER Love”.Beaten er basert på en tidligere uutgitt originalinnspilling av J Dilla - produsenten som gjennom sitt arbeid for The Pharcyde, A Tribe Called Quest, De La Soul, Busta Rhymes, The Roots, Erykah Badu, og dagsaktuelle Common, nådde ikonisk status I hiphopmiljøet lenge før sin altfor tidlige bortgang I 2006. På “HER Love” lar Common Dillas klassiske håndverk s

MADONNA RELEASES MADAME X14.6.2019 13:36:28 CESTPressemelding

Today, Madonna released her highly-anticipated 14th studio album Madame X from Live Nation, Interscope Records and Maverick. Madame X is now available across Apple, Spotify, Amazon and all DSPS. The Madame X Deluxe Box Set is on sale today and includes the international limited-edition deluxe hardcover two CD album, an exclusive standard album cassette, a seven inch picture disc “I Rise,” double sided poster and tattoo sheet. In addition, the Madame X International Limited Edition Deluxe hard cover contains two CD album featuring three bonus tracks and a 32 page booklet. Influenced creatively by living in Lisbon, Portugal over the past several years, Madame X is a collection of 15 new songs that celebrate Madonna’s career-long affair with Latin music and culture coupled with other global influences. On the album, Madonna brings this to life as she sings in Portuguese, Spanish and English across various tracks. Madonna collaborated on Madame X with longtime producer Mirwais, as well as

EDM-debutanten ASH slipper første singel!14.6.2019 08:10:00 CESTPressemelding

Ash ble født i 1995 i Nord-Iran og kom til Norge som politisk flyktning i 2000. Siden den gang har han bodd i den sørlandske sommerbyen Kristiansand, der han fikk interesse for musikk allerede i tidlig alder. Som 16 åring begynte han å mikse musikk, og har i løpet av det siste året fått en sentral rolle innenfor det norske klubbmiljøet. Ash har spilt for alle de største klubbene innenfor landegrensen, og har fortiden faste spille-jobber rundt om i hele Norden. Nå har Ash tatt steget videre, og har brukt mye av tiden i hjemmestudioet der han produserer egen musikk. Fredag 14.06.19 slipper Ash sin første singel via Eccentric Music, «Matters».