eMMa er ute med "Fått deg på hjernen"

«Fått deg på hjernen» fra eMMa er en leken sommersang, proppfull av energi og laget for ekstra god stemning. eMMa er 9 år og elsker å opptre og å underholde. Sangen handler om å få noe på hjernen, som for eksempel et fengende refreng.

eMMa er en gla' jente med masse energi som kommer ut i kreativ lek.
eMMa tegner og leker med slim og spiller inn en masse Musical.lyhver dag.
eMMa sitt univers er det mye glede og latter.

- Jeg er veldig glad for at sangen min er ute nå så alle kan høre på den. Den er en glad og morsom sang som man blir i godt humør av! Og så får man den litt på hjernen.-eMMa

eMMa er opptatt av at alle barn skal være snille og greie mot hverandre og har bestemt seg for at det vil hun vise gjennom å lakke klare farger på neglene sine. Hånden til eMMa har én farge på hver finger som viser verdier som eMMa synes det er viktig at barn og ungdom tenker på og viser frem.

- Og siden jeg elsker farger så har jeg lakket neglene mine i fem fine forskjellige farger. Jeg synes det er kjempefint og så har jeg også lyst til at mange andre skal gjøre det samme i sommer. Fordi jeg har en plan! Hver av fargene betyr nemlig noe. Den grønne betyr: tørre å være tøff, den blå at å være omtenksom, den lilla er for å være modig, den røde for å være kul og den gule for at man er og skal være snill. Så om du vil kan du også farge neglene sånn! -eMMa

Fått deg på hjernen er skrevet og produsert av Anders Nilsen.
Utgis på Universal Music Norge.

eMMa slapp i 2016 låten «Engler i sne» som har over 13 500 000 visninger på YouTube.

Emma Gunnarsen er fra Trofors i Norland. Der går hun på Grane barne og ungdomsskole. Hun bor sammen med mammaen og pappaen sin, og de to brødrene Marcus&Martinus.
eMMa fyller 10 år 17. juni 2018.

Hør "Fått deg på hjernen" her!

Management: Marte Stinessen Schei
marte@anti.as

Ny musikk fra Taylor Swift, Snow Boyz, Isac Elliot m.fl.16.8.2019 11:00:49 CESTPressemelding

Snow Boyz slipper siste singel fra kommende debut-album Isac Elliot er endelig ute med ny musikk Lemaitre inntar Den Norske Opera. Taylor Swift slipper i dag låten «Lover», tittelsporet fra hennes og kommende album som slippes neste fredag, 23. august. Magnus Eliassen «Livet må ha nåkka mer». Magnus Eliassen gjorde I juni et storslagent comeback med den nydelige låten «Savna Dæ». Nå er han klar for å slippe «Livet må ha nåkka mer» og også denne gangen står han selv for tekst, musikk, innspilling, produksjon, miks og master. Til helgen er han også tilbake på scenen og skal spille på Parkenfestivalen i Bodø. Remix av Lil Tecca «Ransom» med Juice WRLD ble sluppet denne uken. Hør låten her. «Ransom» er per i dag den mest spilte raplåten i Norge. Bassangeren Ildar Abdrazkov er nå ute med sitt debutalbum Verdi Album på Deutche Grammophon. Har har gjort innspilinger av sentrale verk fra Gisueppe Verdi. Verdi har stått sentralt i Abdrazakovs profesjonelle liv som international opersasanger som