eMMa er ute med "Fått deg på hjernen"

«Fått deg på hjernen» fra eMMa er en leken sommersang, proppfull av energi og laget for ekstra god stemning. eMMa er 9 år og elsker å opptre og å underholde. Sangen handler om å få noe på hjernen, som for eksempel et fengende refreng.

eMMa er en gla' jente med masse energi som kommer ut i kreativ lek.
eMMa tegner og leker med slim og spiller inn en masse Musical.lyhver dag.
eMMa sitt univers er det mye glede og latter.

- Jeg er veldig glad for at sangen min er ute nå så alle kan høre på den. Den er en glad og morsom sang som man blir i godt humør av! Og så får man den litt på hjernen.-eMMa

eMMa er opptatt av at alle barn skal være snille og greie mot hverandre og har bestemt seg for at det vil hun vise gjennom å lakke klare farger på neglene sine. Hånden til eMMa har én farge på hver finger som viser verdier som eMMa synes det er viktig at barn og ungdom tenker på og viser frem.

- Og siden jeg elsker farger så har jeg lakket neglene mine i fem fine forskjellige farger. Jeg synes det er kjempefint og så har jeg også lyst til at mange andre skal gjøre det samme i sommer. Fordi jeg har en plan! Hver av fargene betyr nemlig noe. Den grønne betyr: tørre å være tøff, den blå at å være omtenksom, den lilla er for å være modig, den røde for å være kul og den gule for at man er og skal være snill. Så om du vil kan du også farge neglene sånn! -eMMa

Fått deg på hjernen er skrevet og produsert av Anders Nilsen.
Utgis på Universal Music Norge.

eMMa slapp i 2016 låten «Engler i sne» som har over 13 500 000 visninger på YouTube.

Emma Gunnarsen er fra Trofors i Norland. Der går hun på Grane barne og ungdomsskole. Hun bor sammen med mammaen og pappaen sin, og de to brødrene Marcus&Martinus.
eMMa fyller 10 år 17. juni 2018.

Hør "Fått deg på hjernen" her!

Management: Marte Stinessen Schei
marte@anti.as

Paul McCartney med nytt album og ny singel15.8.2018 18:05Pressemelding

Paul McCartney er 7. september klar med det nye albumet Egypt Station. Albumet inneholder 16 låter og er første nye album fra McCartney siden New fra 2013. Den nye singelen "Fuh You" er neste ut fra albumet og følger opp "I Don't Know" og "Come On To Me". Egypt Station ble spilt inn mellom Los Angeles, London og Sussex og er produsert av Greg Kurstin (Adele, Beck, Foo Fighters) - med unntak av den nye singelen "Fuh You", som er produsert av Ryan Tedder. Om prosessen bak den nye singelen sier Paul selv; “With this one I was in the studio with Ryan Tedder whereas the rest of the album has been made with Greg Kurstin. We were just thinking of ideas and little pieces of melody and chords and the song just came together bit by bit. And then I would try and make some kind of sense of the story. So it was like ‘Come on baby now. Talk about yourself. Tell the truth, let me get to know you’ and basically I wanna know how you feel, you make me wanna go out and steal. I just want it for you. So t