eMMa er HAPPY for å slippe en ny låt!

Hør Happy HER

Gla’jenta eMMa er tilbake med en ny sang som det er umulig å ikke synge med på.  «Happy» er en sang som bruser over av glede man kjenner i hele kroppen, og handler om alt som gjør deg glad. Bursdagsfeiring, sommerfugler i magen og sommer hele året.

eMMa er 10 år gammel og elsker å opptre og underholde.

eMMa er ei kreativ jente med masse energi, som elsker å leke med slim, tegne, danse og spille inn Tik Toks.

I eMMas univers er det mye glede og latter.

eMMas forrige låt «Fått deg på hjernen» fikk et stort publikum av unge jenter og gutter, både i Norge og også i resten av Europa. At refrenget i «HAPPY» er på engelsk, er dermed en liten gave til alle eMMas fans:

Jeg snakker ofte engelsk på Tik Tok, og det fine med at man kan snakke engelsk er at man kan få venner fra mange andre land som kan forstå hverandre! Jeg håper at mange blir glade av å høre på «Happy», for det er det som er meningen. - eMMa

eMMa er opptatt av at alle barn skal være snille og greie mot hverandre og har bestemt seg for at det vil hun vise gjennom å lakke klare farger på neglene sine. Hånden til eMMa har én farge på hver finger som viser verdier som eMMa synes det er viktig at barn og ungdom tenker på og viser frem.

Og siden jeg elsker farger så har jeg lakket neglene mine i fem fine forskjellige farger. Jeg synes det er kjempefint og så har jeg også lyst til at mange andre skal gjøre det samme i sommer. Fordi jeg har en plan! Hver av fargene betyr nemlig noe. Den grønne betyr: tørre å være tøff, den blå at å være omtenksom, den lilla er for å være modig, den røde for å være kul og den gule for at man er og skal være snill. Så om du vil kan du også farge neglene sånn! -eMMa

HAPPY er skrevet av Emelie Hollow, André Jensen, Anders Nilsen og produsert av hitmaker Anders Nilsen.

eMMa slapp i 2016 låten «Engler i sne» og i 2018 «Fått deg på hjernen», som begge har millioner av avspillinger på YouTube og Spotify.

Emma Gunnarsen er fra Trofors i Nordland. Der går hun på Grane barne- og ungdomsskole. Hun bor sammen med mammaen og pappaen sin, og de to brødrene Marcus&Martinus.

Connect with eMMa:

Instagram / VEVO / YouTube tiktokemmatrofors ⭐️

Erik Sæter slipper nye singelen Skyfri20.6.2019 08:00:00 CESTPressemelding

ERIK, til nå kanskje mest kjent som Erik Anders Sæter, har den siste tiden vært å se på TV-skjermen som en av årets deltakere på TV2 suksessen Farmen Kjendis. Den tidligere Paradise Hotel-deltakeren fra Tysfjord, debuterte februar i år med låta "Ukjent" som lå flere uker inne på Spotify topp 50. Nå er han tilbake med soundtracket til sommeren 2019 - låta "Skyfri". Erik sier selv: «Låta ble til en litt kjip regnværsdag i mars, da alt man gleder seg til er sommeren. Skyfri er en låt om det man ser for seg en perfekt sommer skal være. Skyfri himmel, stranda og gode venner. Det er en uironisk sommerlåt med høyt tempo og college-vibe vi tror kommer til å treffe bra hos unge voksne og tenåringer» Hør Skyfri her Connect med ERIK Instagram / YouTube

Robyn releases 'Ever Again' video17.6.2019 16:39:13 CESTPressemelding

There is Robyn, a microphone stand and a landscape she describes as “a dreamy place, somewhere undefined, somewhere in my unconsciousness”, as she revels in the power of sensuality, self care and human touch. Robyn worked on the video for ‘Ever Again’ with director Colin Solal Cardo and long time collaborator choreographer Maria ‘Decida’ Wahlberg. She wears a beautiful Louis Vuitton outfit designed by Nicholas Ghesquierre especially for the video. Watch ‘Ever Again’ here Robyn plays festivals across Europe and the US this summer, including headline slots at Wilderness and Pitchfork Music Festival in Chicago, as well as NOS Alive, Mad Cool and Rock Werchter. These performances follow her sold out European and US tours, including critically acclaimed shows at London’s Alexandra Palace and New York’s Madison Square Gardens, and her first festival performance of the year at Primavera Sound in Barcelona. For more information visit robyn.com. Praise for Robyn’s live show: “Dance pop perfecti

Ny musikk fra Madonna, Taylor Swift, Veronica Maggio og mange flere.14.6.2019 14:32:15 CESTPressemelding

Madonna slipper albumet Madame X Linda Vidala slipper EP https://www.ntbinfo.no/pressemelding/ehi-slipper-ny-lat?publisherId=6987388&releaseId=17866361 EHI slipper låta Ditt problem i dag EDM-debutanten ASH slipper første singel! https://www.ntbinfo.no/pressemelding/jens-er-klar-med-lottery?publisherId=6987388&releaseId=17866306 jens er klar med Lottery https://www.ntbinfo.no/pressemelding/veronica-maggio-slipper-den-forste-delen-fra-det-kommende-albumet-fiender-ar-trakigt?publisherId=6987388&releaseId=17866234 Veronica Maggio slipper den første delen fra det kommende albumet Fiender är tråkigt Common er tilbake med låten “HER Love”.Beaten er basert på en tidligere uutgitt originalinnspilling av J Dilla - produsenten som gjennom sitt arbeid for The Pharcyde, A Tribe Called Quest, De La Soul, Busta Rhymes, The Roots, Erykah Badu, og dagsaktuelle Common, nådde ikonisk status I hiphopmiljøet lenge før sin altfor tidlige bortgang I 2006. På “HER Love” lar Common Dillas klassiske håndverk s

MADONNA RELEASES MADAME X14.6.2019 13:36:28 CESTPressemelding

Today, Madonna released her highly-anticipated 14th studio album Madame X from Live Nation, Interscope Records and Maverick. Madame X is now available across Apple, Spotify, Amazon and all DSPS. The Madame X Deluxe Box Set is on sale today and includes the international limited-edition deluxe hardcover two CD album, an exclusive standard album cassette, a seven inch picture disc “I Rise,” double sided poster and tattoo sheet. In addition, the Madame X International Limited Edition Deluxe hard cover contains two CD album featuring three bonus tracks and a 32 page booklet. Influenced creatively by living in Lisbon, Portugal over the past several years, Madame X is a collection of 15 new songs that celebrate Madonna’s career-long affair with Latin music and culture coupled with other global influences. On the album, Madonna brings this to life as she sings in Portuguese, Spanish and English across various tracks. Madonna collaborated on Madame X with longtime producer Mirwais, as well as