Elvebakken skole hoppet seg til seier

Klasse 6A ved Elvebakken skole, Alta kommune, er vinnere av Nasjonalforeningen for folkehelsens hoppetaukonkurranse i Finnmark. De 17 elevene hoppet 60 minutter hver dag under konkurransen.

Sperrefrist: Torsdag 1. juni klokken 09:00. Premien er en overraskelse for skolebarna, så vi ber om at dere overholder sperrefristen.

STED: Elvebakken skole torsdag 1. juni klokken 09:00.

Premien blir delt ut av leder for Nasjonalforeningen Alta helselag, Randi M. Carlsen.

Over hele landet har over 100 000 skoleelever fra 4. til 7. klasse deltatt i Nasjonalforeningen for folkehelsens årlige hoppetaukonkurranse , Hopp for hjertet. Det tilsvarer over halvparten alle barneskolene i Norge. Konkurransen strakk seg over to uker tidligere i mai, og deltagerne har i gjennomsnitt hoppet tau 24 minutter hver dag.

Kontakt Randi M. Carlsen, 907 26 345.