Elsa & Emilie annonserer albumslipp med ny musikkvideo

Elsa & Emilie er klare med musikkvideo til "Au Volant", og følger opp med ny singel og albumslipp i januar.

«Vi dro til London og spilte inn videoen sammen med et fantastisk crew. Kan forøvrig melde at alle matretter i London inneholder koriander. Ellers hadde vi en hyggelig og effektiv helg, med tre koselige netter på vandrehjem.» - Elsa & Emilie om musikkvideoen.

I august slapp 20-åringene første singel fra sitt kommende album. “Au Volant” er en mystisk, suggerende låt som lokker en inn og legger tolkningen i lytterens hender. Med et noe mørkere lydbilde enn sist vitner den om en duo som har vokst mye siden sist. Elsa & Emilie er ulike, men utfyller hverandre på en perfekt måte som skaper den spennende dynamikken.

Låta ble raskt listet på P3 og en rekke andre kanaler, men ble lagt merke til også utenlands og fant veien helt opp til #3 på det anerkjente trendbarometeret Hype Machine, etter massiv deling og omtale på internasjonale blogger og nettsider.

Nå slipper Elsa & Emilie musikkvideo til låta, og de er snart tilbake med ny musikk.

I januar 2017 er det duket for både ny singel og et fullt album fra Elsa & Emilie, skrevet av dem selv og produsert av Kristoffer Bonsaksen fra Propeller Music (Emilie Nicolas, Lugn, Bendik, Highasakite). Med et nytt, bunnsolid album, en rekke viktige festivaler og konserter samt internasjonal interesse ligger alt an til at Elsa & Emilie skal bergta både den norske og den internasjonale musikkscenen igjen. Albumet "Kill Your Darlings" slippes 20. januar.

For tre år siden bergtok to 16 år gamle jenter fra Haugesund den norske musikkverdenen. Med sine karakteristiske harmonier og lydbilde, skilte de seg fra alle andre. Debutalbumet «Endless Optimism» fra 2014 ga dem Spellemann-nominasjon, tung spilletid på radio, en rekke store TV-opptredener og plasseringer i filmer og serier. Singelen «Run» fra blant annet serien Skam, er streamet over tre millioner ganger.

Turnédatoer:

03.02 Trondheim Calling
04.02 Trondheim Calling
10.02 Son, Bayaz Ungdomsklubb
17.02 Bergen, Hulen
18.02 Volda, Rokken (Veka)
23.02 Kristiansand, Trashpop
24.02 Stavanger, Tou Scene
25.02 Haugesund, Flytten

JUSTIN TIMBERLAKE RETURNERER TIL TELENOR ARENA 2. AUGUST5.2.2018 16:07Pressemelding

Etter 4 år er han endelig tilbake! Justin Timberlake annonserer Europaturné i kjølvannet av det etterlengtede nye albumet og hans episke Super Bowl-opptreden. «The Man of the Woods Tour» starter i Paris i slutten av juni, og stopper innom 16 byer. Vi gleder oss til en magisk kveld med en av verdens beste entertainere på Telenor Arena 2. august. Billetter i salg mandag 12. februar kl. 10.00. Forsalg via livenation.no fra fredag 9. februar kl. 09.00-17.00.

BRITNEY SPEARS TIL TELENOR ARENA – FREDAG 10. AUGUST!23.1.2018 10:21Pressemelding

Britney Spears er en av de mest suksessfulle og hyllede artistene i pophistorien. For første og eneste gang tar ikonet med seg sitt spektakulære Vegas-show, «Britney: Piece of Me», til utvalgte arenaer i Europa. Dette gir trofaste fans, som ikke har hatt mulighet til å reise til Las Vegas, en unik sjanse til å se stjernen live. Det er en glede å annonsere at hun inntar Telenor Arena for «one night only» fredag 10. august!