ELLIPHANT SLIPPER DEBUTALBUM 25. MARS – NY SINGEL 'WHERE IS HOME FT. TWIN SHADOW' UTE NÅ

Elliphant slipper debutalbumet "LIVING LIFE GOLDEN" 25. mars. I går kom singelen 'WHERE IS HOME', samt musikkvideo til 'STEP DOWN'. Albumet har celebre gjester som Major Lazer, Twin Shadow, MØ, Skrillex, Azelia Banks og Gyptian.

SE MUSIKKVIDEO TIL ‘STEP DOWN’ HER!

HØR 'WHERE IS HOME FT. TWIN SHADOW'
HER!

FORHÅNDSBESTILL “LIVING LIFE GOLDEN” HER!

I går hadde Elliphant premiere på den nye musikkvideoen til Step Down. Den fantastiske videoen er regissert av Liza Minou Morberg og hadde premiere i går via Pitchfork.com.

Fra det kommende debutalbumet Living Life Golden har vi allerede hørt Step Down og Love Me Badder. I går slapp hun neste låt fra albumet Where Is Home ft. Twin Shadow.

Living Life Golden slippes 25. mars via TEN/Kemosabe/Sony Records og er tilgjengelig for forhåndsbestilling HER!

Elliphant har også sluppet den offisielle tracklisten til Living Life Golden. Albumet inneholder 12 låter, med gjester som Major LazerAzelia Banks, MØ, Twin Shadow, Skrillex og Gyptian.

“LIVING LIFE GOLDEN”

Step Down

Everybody feat. Azealia Banks

Love Me Badder

Not Ready

Love Me Long feat. Major Lazer & Gyptian

Hit And Run

Thing Called Life

Where Is Home feat. Twin Shadow

One More feat. MØ

Player Run

Spoon Me feat. Skrillex

Living Life Golden

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.

CLMD slipper debutalbumet "Phases"!1.12.2017 06:00Pressemelding

«Phases» er det etterlengtede debutalbumet til et av de mest spennende navnene innenfor norsk electronica, CLMD. Albumet representerer på mange måter Martin Danielles personlige og musikalske utvikling gjennom de siste årene, og forteller historien om CLMDs forskjellige kreative «phaser» gjennom karrieren. Hvert spor markerer et øyeblikk eller en periode i Martins kunstneriske utvikling av CLMD, og albumet er slik sett en slags musikalsk journal av CLMDs reise på både godt og vondt.