Eirik Kvaran Bongard er Årets Talent i REMA 1000!

Jubelen stod i taket da Eirik Kvaran Bongard mottok sin pokal som Årets Talent i Trondheim sent torsdags kveld.

Eirik Kvaran Bongard mottar prisen som Årets Talent

-Jeg er stolt over å dele ut prisen til Eirik. Han utmerker seg med svært gode holdninger, høyt kunnskapsnivå og har en unik evne til å gjøre andre gode. Jeg er overbevist om at han vil lykkes som kjøpmann i REMA 1000, sier administrerende direktør i REMA Franchise, Jan Frode Johansen.

Stolt og ydmyk vinner

Eirik Kvaran Bongard er blitt beskrevet som en svært kunnskapsrik person med en fantastisk evne til å videreformidle og å lære bort. Han evner å tenke konstruktivt og gjøre systemet bedre og er et REMA-signal.

-Nå er jeg stolt og ydmyk! Dette var moro! Det har vært utrolig lærerikt å gå skolen med flinke kolleger og forelesere. Jeg gleder meg til å ta alt jeg har lært med meg i egen butikkdrift, sier Eirik.

Allerede kommet langt

Det er bare å merke seg navnet! Eirik Kvaran Bongard har jobbet ved Rema 1000 Rosenborg i en årrekke. Han har vært innom alle avdelinger og er kommet langt på sin reise til å drive egen butikk.

- Det ble fort klart for oss at vi hadde med en fantastisk person å gjøre. Du har vist flotte holdninger som leder, holdninger til REMA 1000, holdninger til fremtiden, holdninger til å bygge andre mennesker store, sier kjøpmannstrener Remy Andre Johansen.

Talentet har gått en solid skole hos kjøpmann Bjørnar Kusæter og det siste året har han gjennomført REMA 1000 sitt Talentprogram. Utmerkelsen Årets Talent henger svært høyt i REMA 1000 og den gis til den personen som har bemerket seg og satt igjen helt spesielle spor i løpet av sitt år på skolen.

Talentprogrammet sikrer fremtiden til REMA 1000

Hvert år velger et knippe flinke mennesker å gå REMA-skolens Talentprogram, de fleste med en drøm om å bli Kjøpmann og drive egen butikk. Talentene er svært viktige for videre vekst i REMA 1000, og utmerkelsen Årets Talent henger høyt. Dette er et program som utdanner Kjøpmenn til å drive egen REMA 1000 butikk. Samme kveld som kåringen fant sted så fikk alle 39 Talenter sitt vitnemål på vel gjennomført utdanning.

Eirik Kvaran Bongard mottar prisen som Årets Talent

Reitangruppens visjon er å bli kjent som det mest verdidrevne selskapet. Reitangruppen omsatte i 2018 (inkl. franchiseomsetning) for 95 milliarder kroner, sysselsetter 38 000 mennesker i Norden og Baltikum, og er med dette blant Norges ti største selskap og en synlig aktør i Nord-Europas arbeidsliv.

Håkon Bleken utstillingsåpning Britannia Hotel torsdag 13 juni kl. 18.30.11.6.2019 15:34:15 CESTPressemelding

Håkon Bleken er første kunstner ut i Britannia Hotel sitt nye kunstprogram i en storslått utstilling produsert av Dora3 og kuratert av Stein Slettebak Wangen. I en alder av 90 år er Bleken fortsatt like produktiv i sine tre atelierer og høster kanskje større anerkjennelse enn noensinne for sin kunst. En stor del av bildene har frem til nå vært i kunstnerens eie selv om de tidligste ble produsert for nærmere 50 år siden. Jeg vil at dette skal bli den fineste utstillingen min, sier Bleken i boken som utgis i forbindelse med Britannia-utstillingen. Han mener Odd Reitan og hotellet fortjener en slik hilsen etter restaureringen. Samtidig vil han vise topparbeider fra hele sitt kunstnerskap i hjembyen i anledning at han fylte 90 år i januar.