Eaton viser nye løsninger på Eliaden

26.4.2016 12:04 | Eaton

Blant nyhetene er en universaldimmer, nye skapløsninger, UPSer og smarthuskontrollere. Disse, samt en rekke andre smarte og energieffektive løsninger for bolig, næringsbygg og infrastruktur, finner du på Eatons stand D02-21 på Eliaden.

Eatons stand på forrige Eliaden-messe

Eliaden er Norges største fagmesse for elektro og elektroteknikk og går av stabelen på Norges Varemesse 31. mai til 2. juni.

– Eliaden er en viktig møteplass for bransjen, og er en unik mulighet for oss å møte kundene våre ansikt til ansikt. Å høre installatørenes egne erfaringer og tilbakemeldinger om våre produkter er en viktig del i vårt fokus på innovasjon. Deres kommentarer gjør at vi kan utvikle nye løsninger som er tilpasset våre kunders hverdag, sier Øystein Kolberg i Eaton i Norge.

Automasjon og smarte løsninger sparer energi
Eatons xComfort-system det mest utbredte styringssystemet i Norge, med over 6000 anlegg i drift i næringsbygg og private hjem. Eatons stand på Eliaden vil vies de nyeste løsningene i xComfort-systemet, inkludert Smart Home Controller og Eatons nye universaldimmer tilpasset alle lampetyper.

–  Vi lanserer stadig nye og spennende produkter som gjør smarthusteknologi både enklere og lettere tilgjengelig. Nytt av året er xComfort Smart Home Controller og smartdimmeren som dimmer alle lyskilder, inkludert LED. I tillegg til økt komfort, bidrar våre smarthusløsninger til redusert energiforbruk for sluttkunden så vel som for samfunnet forøvrig, sier Kolberg.

UPSer, skap og SmartWire
I tillegg til smarthusløsninger vil Eaton lansere sin nye strømdistribusjons- og skapløsning xEnergy under Eliaden. Det vil også bli mulighet til å se nærmere på Eatons brede utvalg av UPS-løsninger for boliger, kontor og utsatte områder, nødlys og Eatons intelligente kablingssystem SmartWire-DT.

Eatons stand er blant de største på Eliaden 2016. Du finner dem på stand D02-21.

For mer informasjon, kontakt Torill Bergem Os på  +47 917 13 410 eller torillos@eaton.com

For å lære om Eaton kan du besøke www.eaton.no. For alle de siste nyhetene kan du følge oss på Twitter gjennom @Eaton_EMEA eller gå til vår Eaton EMEA LinkedIn firmaside.

Eatons stand på forrige Eliaden-messe
Smartdimmeren er en av mange nyheter Eaton viser på sin stand på Eliaden.
Den nye smartdimmeren  passer i standard brytere.
Den nye smartdimmeren passer i standard brytere.
Eaton lanserer også sin nye tavleløsning xEnergi på Eliaden.