Drivdalen skole hoppet seg til seier

27.5.2016 10:00 | Nasjonalforeningen for folkehelsen

4. klasse ved Drivdalen skole i Oppdal kommune er vinnere av Nasjonalforeningen for folkehelsens hoppetaukonkurranse i Sør-Trøndelag. De 13 elevene hoppet en time hver dag under konkurransen.

STED: Drivdalen skole fredag 27. mai klokken 10:00.

Premien er en overraskelse for skolebarna, så vi ber om at dere overholder sperrefristen.

Premien blir delt ut av styremedlem i Nasjonalforeningen for folkehelsens fylkesstyre i Sør-Trøndelag, Elin Bretten.

Over hele landet har over 100 000 skoleelever fra 4. til 7. klasse deltatt i ‘Hopp for hjertet’. Det tilsvarer over 50 prosent av alle barneskolene i Norge. Konkurransen strakk seg over to uker i mai, og deltagerne har i gjennomsnitt hoppet tau 24 minutter hver dag.

Kontakt Elin Bretten 984 35 870.