Dreamon slipper "Fuckin' With You" 13. mai!

Endelig er det klart for oppfølgeren til "Like You Love Me"! Sommerens heteste track er uten tvil Dreamons neste singel "Fuckin' With You".

I vinter signerte Dreamon en internasjonal avtale med Sony Music og slapp "Like You Love Me" til svært positive tilbakemeldinger. Nå er ventetiden endelig over, og Dreamon slipper den etterlengtede oppfølgersingelen "Fuckin' With You" 13. mai. Den nye låten er mer up-tempo enn forløperen, men har fortsatt et typisk "Dreamon-sound". "Fuckin' With You" er som forløperen produsert av brasilianske Laudz og er med på å gi låten et internasjonalt preg som står i stil med Dreamons persona. Skru opp temperaturen med sommerens feteste banger!

BRITNEY SPEARS TIL TELENOR ARENA – FREDAG 10. AUGUST!23.1.2018 10:21Pressemelding

Britney Spears er en av de mest suksessfulle og hyllede artistene i pophistorien. For første og eneste gang tar ikonet med seg sitt spektakulære Vegas-show, «Britney: Piece of Me», til utvalgte arenaer i Europa. Dette gir trofaste fans, som ikke har hatt mulighet til å reise til Las Vegas, en unik sjanse til å se stjernen live. Det er en glede å annonsere at hun inntar Telenor Arena for «one night only» fredag 10. august!

Justin Timberlake slipper sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods» 2. februar! Første singelen «Filthy», med video, slippes allerede førstkommende fredag, 5. januar.3.1.2018 17:23Pressemelding

Med ti Grammys og fire Emmys i bagasjen, er Justin Timberlake klar med sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods», som slippes via RCA Records 2. februar. Albumet er tilgjengelig for forhåndsbestilling fredag 5. januar. Samme dag slippes også den nye singelen «Filthy», med tilhørende video regissert av Mark Romanek. Låten er skrevet og produsert av Timberlake, Timbaland og Danja, i samarbeid med James Fauntleroy og Larrance Dopson.

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.