Dreamon slipper "Fuckin' With You" 13. mai!

13.5.2016 09:00 | Sony Music Norway

Endelig er det klart for oppfølgeren til "Like You Love Me"! Sommerens heteste track er uten tvil Dreamons neste singel "Fuckin' With You".

I vinter signerte Dreamon en internasjonal avtale med Sony Music og slapp "Like You Love Me" til svært positive tilbakemeldinger. Nå er ventetiden endelig over, og Dreamon slipper den etterlengtede oppfølgersingelen "Fuckin' With You" 13. mai. Den nye låten er mer up-tempo enn forløperen, men har fortsatt et typisk "Dreamon-sound". "Fuckin' With You" er som forløperen produsert av brasilianske Laudz og er med på å gi låten et internasjonalt preg som står i stil med Dreamons persona. Skru opp temperaturen med sommerens feteste banger!