Drabant Music/Grappa Musikkforlag søker Promotion Manager

Drabant Music og Grappa Musikkforlag søker en dyktig, engasjert, musikkelskende og strukturert person som kan bli vår nye Promotion Manager.

Litt om oss:
Drabant Music og Grappa Musikkforlag er to uavhengige plateselskaper som deler kontor og samarbeider tett.

Drabant Music er et relativt nytt plateselskap som jobber med artister som Oslo Ess, CC Cowboys, deLillos, Inge Bremnes, Gåte, The Dogs, Raga Rockers, The Modern Times, Lila og Savoy (full oversikt finner du på vår hjemmeside).

Grappa Musikkforlag ble startet i 1983 og er i dag landets største uavhengige plateselskap. Grappa har gitt ut over tre tusen album spredt på ulike labels (Hubro, Heilo, Simax, Blue Mood og Barneselskapet) og innenfor alle sjangere. Noen av artistene som er signert til Grappa Musikkforlag er Jan Eggum, Lillebjørn Nilsen, GURLS, Frida Ånnevik, Siri Nilsen og Ola Kvernberg.

Om stillingen:
Som Promotion Manager vil du være ansvarlig for all promotering av våre artister i forbindelse med singel- og album-utgivelser. Stillingen byr på en unik mulighet til å være med på å utvikle nye talenter, så vel som å jobbe med noen av landets største artister og band. Arbeidshverdagen din vil være hektisk og bestå av varierte og spennende oppgaver.

Vi ser etter deg som:
* Har en brennende interesse for musikk
* Har en bred og variert musikkforståelse. Du må kunne mestre å jobbe innenfor alle sjangere.
* Har sterke muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk
* Er strukturert, effektiv, utadvendt, selvdreven og samarbeidsvillig

Det er en stor fordel om du har et nettverk innenfor medie- og kultur-bransjen fra før av.

Søknadsfrist: Utgått

www.drabantmusic.no / www.grappa.no