Dokka er Norges Campingfavoritt – også i år

Laftetunet Hytte og Fritidssenter på Dokka kan for andre år på rad kalle seg ”Norges Campingfavoritt”!

Gule Sider har for tredje år på rad kåret nordmenns campingfavoritt. Hensikten med kåringen er å rette fokus mot det lokale næringslivet rundt i landet, som er svært viktig for små lokalsamfunn.

-       Laftetunet på Dokka er et godt eksempel på hvordan lokale ildsjeler har klart å skape en bedrift som er med på å løfte både næringsliv og engasjement i et lite lokalsamfunn, sier Erik Neergaard, markedssjef i Gule Sider. – Utover selve campingdriften har de skapt en arena for lokalbefolkningen og tilreisende med konserter og andre arrangementer. Vi gratulerer Dokka Camping med tittelen Årets Campingfavoritt 2017!

270 campingplasser ble nominert og over 6000 stemmer ble avgitt i årets kåring.

-       Dette er kjempegøy! Vi er veldig stolte over å vinne denne kåringen to år på rad, sier Kristian Roen, eier av Laftetunet Hytte og Fritidssenter på Dokka.  – Blant alle de fine campingperlene som finnes i Norge er vi ydmyke på at vi får så god oppslutning blant gjestene våre.

Topp 10 campingplasser i årets kåring av Norges Campingfavoritt:

1. Laftetunet Hytte og Fritidssenter, Dokka Camping
  2. Krøderen Camping AS