DNCE med ny singel og debutalbum

DNCE er i dag ute med den nye singelen «Body Moves».

Låten er ferskeste spor ut fra kvartetten som består av Joe Jonas, den sørkoreanske gitaristen JinJoo Lee, bassist og keyboardist Cole Whittle og trommeslager Jack Lawless, som har spilt for trommer for The Jonas Brothers tidligere.

«Body Moves» blir å finne på deres debutalbum DNCE som kommer 18. november.

2016 har vært et bra år for DNCE så langt. De fikk med seg en MTV Video Music Award i kategorien “Best New Artist,” og har solgt til dobbel platina med «Cake By The Ocean». Låten er en av de mest spilte låtene på amerikansk radio og har over 400 millioner streams på Spotify. De er også nominert til en MTV European Music Awards i kategorien "Best New Artist."

De var nylig på turne og varmet opp for Selena Gomez i Europa og USA.

Adrees - Breakup16.2.2018 10:22Pressemelding

17 år gamle Adrees er en spennende ny artist fra Trondheim. Han gjorde seg godt bemerket da ha deltok i fjorårets TV2 suksess, The Stream. Siden høsten 2016 har Adrees rukket å slippe flere låter, som har streamet over 2 millioner på Spotify. 2017 var et veldig hektisk år for Adrees med platekontrakt og managementavtale, samt en rekke turer over dammen til LA og til Stockholm, hvor han har spilt inn en haug med nye låter. En av de handler om forbudt kjærlighet. - «Når du er gal etter en person som allerede er i et forhold, og mener den personen bør gå videre til en bedre, til en mann som vil gjøre alt for henne» - Adrees I dag slipper yndlingen Adrees sin nye singel, «Breakup». «Breakup» har Adrees skrevet sammen med Filip Lindfors, som også har produsert låten. HØR ADREES - "BREAKUP" HER

Sonny Alven med nostalgiske vibber i musikkvideo16.2.2018 10:14Pressemelding

I starten av februar slapp Sonny Alven, en ny singel "Backseat Lovin´", som markerer en ny start for den unge bergenseren. I dag slipper han en nostalgisk musikkvideo til låten, som hadde premiere på C- Heads Magazine. Med inspirasjon fra artister som HONNE, Filous og ODEZA, har Sonny Alven lagd en myk og melankolsk låt, med en distinkt kvinnelig vokal som får deg til å drømme om sommer og bilturer på landevei. SE MUSIKKVIDEOEN TIL "BACKSEAT LOVIN´" HER - "Vi ville gi videoen til «Backseat Lovin´» en fin kontekst og en nostalgisk følelse. Vi filmet i Los Angeles på et Super 8-kamera, og dette ga den perfekte rammen. Produksjonsteamet hos 8392 gjorde en fantastisk jobb sammen med de to skuespillerne. Det er en chill video som passer godt med låten, og jeg er kjempefornøyd med resultatet." - Sonny Alven