Distribunal Bergen hylles som REMA 1000 sin beste distribunal

Sterke resultater, god trivsel - og ikke minst kåret av sine kollegaer som den beste, gjør at distribunalen på Vestlandet mottar den gjeve prisen Årets Distribunal 2016.

Årets distribunal er en tittel som henger høyt i REMA Distribusjon og for å nå helt til topps må man levere høy service til Kjøpmann, skape en god og trygg arbeidsplass for alle medarbeidere og ha kontroll på kostnadene.

- Årets distribunal har levert service til Kjøpmann med meget god kostnadskontroll – beviser trivsel og god produktivitet gjennom et særdeles lavt sykefravær - i et år med endringer. Distribunalen bidrar utømmelig med sin kunnskap på tvers – og er ikke minst den distribunalen som har blitt kåret av sine kollegaer til å være den beste, sier Morten Gabrielsen, administrerende direktør i REMA Distribusjon.

-Dette er helt sprøtt utbryter en lykkelig daglig leder for distribunalen, Trond Eikeland, fra scenen.

- Vi har 109 fantastiske medarbeidere, og en region og Kjøpmenn som spiller oss gode, tusen takk.

I år som tidligere kommer vinneren av årets distribunal til å donere premien på 100 000 kr. til et godt formål som de ansatte stemmer frem.

Foto: Jacob Noodt / eventograf