Disse er med i årets ”Skal vi danse”

Det er klart for den 14. sesongen av ”Skal vi danse” på TV 2. Her er årets deltakere!

Jan Gunnar Solli, Einar Nilsson, Aune Sand, Amalie Snøløs, Marianne Krogness, Sophie Elise Isachsen, Frank Løke, Dorthe Skappel, Morten Hegseth, Thea Næss, Aleksander Sæterstøl, Martine Lunde

Dette er kjendisene som skal svinge seg på parketten i høst:

Dorthe Skappel (55) – Programleder TV 2

Sophie Elise Isachsen (23) – Blogger og forfatter

Harstad

Frank Løke (38) – Tidl. håndballspiller

Sandefjord

Amalie Snøløs (22) – Influencer

Birkeland

Aune Sand (52) – Kunstner

Hvaler

Jan Gunnar Solli (37) – DJ og tidl. fotballspiller

Treungen

Martine Lunde (22) – Realitystjerne

Aleksander Sæterstøl (23) – Realitystjerne

Bergen

Einar Nilsson (53) – Maler ”Tid for hjem”

Bergen

Thea Næss (33) - Kickbokser

Morten Hegseth (32) – Journalist og programleder VGTV

Stjørdal

Marianne Krogness – Skuespiller og sanger

Oslo

- Vi er stolte av gjengen som skal svinge seg over parketten denne høsten og seeren har mye å glede seg i ukene frem mot finalen. Spennet er stort i årets cast og kampen om pokalen kommer til å bli knallhard når alt fra toppidrettsutøvere, realitystjerner, TV-ikoner og spennende kjendiser skal kjempe om seernes gunst. Ekstra gøy er det at Dorthe Skappel har takket ja til å være lørdagsdronning hvor hun både deltar på "Skal vi danse" og leder "God kveld Norge" samme kveld. Vi gleder oss til å se dem stråle på parketten i hele høst, sier programredaktør Jarle Nakken.

Den 14. sesongen av ”Skal vi danse” har premiere på TV 2 lørdag 1. september. Programledere er Katrine Moholt og Anders Hoff.
Dommerpanelet består av Trine Dehli Cleve, Egor Filipenko, Merete Lingjærde og Tore Petterson.

Martine Lunde er med når Bloggerne er tilbake med en ny sesong 1. januar29.11.2018 09:59Pressemelding

Det nye året 2019 starter med en ny sesong med «Bloggerne». I den tiende sesongen av «Bloggerne» får vi bli bedre kjent med Martine Lunde. Vi får også følge Caroline Berg Eriksen, Jørgine «Funkygine» Vasstrand, Anniken «Annijor» Jørgensen, Stina Marie Bakken, Julianne «Pilotfrue» og ektemannen Ulrik Nygård. «Bloggerne» - sesong 10, får premiere 1. januar på TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo.