Norges Rederiforbund

Direkte om situasjonen i offshore

Finansminister Siv Jensen møter torsdag 4. februar en offshorenæring som har gått fra 0 til 100 skip i opplag på ett år, og hvor de fleste mener det vil bli verre gjennom 2016.

Norges Rederiforbund diskuterer situasjonen for norsk offshorenæring med blant annet finansminister Siv Jensen, 2. nestleder i LO Hans-Christian Gabrielsen, Njål Sævik i Havila Shipping, Jarand Rystad i Rystad Energy og administrerende direktør i Norges Rederiforbund Sturla Henriksen.

Kl 16:00 : http://publisher.qbrick.com/Embed.aspx?mcid=653A7BF3DA689150&width=640&height=360

Om Norges Rederiforbund

Norges Rederiforbund
Rådhusgaten 25

+47 22 40 15 00https://www.rederi.no

Norges Rederiforbund er en interesse- og arbeidsgiverorganisasjon for norsktilknyttede bedrifter innen skipsfart og offshore entreprenørvirksomhet. Våre medlemmer er kjernen og drivkraften i det norske maritime miljø. Rederiforbundets medlemmer sysselsetter over 55.000 sjøfolk og offshorearbeidere fra mer enn 50 forskjellige nasjoner.

Følg saker fra Norges Rederiforbund

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Norges Rederiforbund på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Norges Rederiforbund