DFDS

DFDS kåret til Europas beste fergeselskap - igjen

For sjette året på rad er DFDS Seaways blitt kåret til Europas beste fergeselskap, av World Travel Awards. I Norge er DFDS best kjent for å seile Oslo-København.
Crown of Scandinavia

Prisutdelingen foregikk på Sardinia i Italia, og DFDS Seaways fikk hard konkurranse fra fire andre internasjonale finalister, deriblant Color Line og P&O Ferries.

- Selskapet DFDS feirer 150 år i år, og det er flott å markere denne milepælen ved nok en gang å vinne anerkjennelse fra våre gjester og samarbeidspartnere. Prisen minner oss på at den jobben våre fantastiske ansatte gjør hver eneste dag, for å yte best mulig service til alle våre kunder, uansett om de jobber til vanns eller til lands, verdsettes. Denne prisen er helt og holdent deres, sier Roar Funderud, adm. direktør i DFDS Seaways Norge.

I Norge er DFDS best kjent for å seile ruten Oslo-København, men DFDS Seaways driver også et omfattende rutenett i Nord-Europa, og en rekke passasjerferger over Østersjøen.

World Travel Awards ble etablert i 1993, og anerkjenner, belønner og feirer de beste aktørene på tvers av alle sektorer i den globale reise- og turistindustrien.

For ytterligere informasjon:

Roar Funderud, adm. dir. DFDS Seaways Norge.

E-post: roar.funderud@dfds.com

Om DFDS Seaways

DFDS Seaways i Norge er en del av danske DFDS A/S. DFDS ble grunnlagt allerede i 1866 og er i dag et av Danmarks største selskaper. I Norge er DFDS det eneste rederiet som seiler mellom Oslo og København. De to skipene som seiler på ruten er PEARL SEAWAYS og CROWN SEAWAYS, som har plass til henholdsvis 2168 og 2044 gjester. I løpet av et år reiser rundt 700 000 passasjerer med DFDS Seaways mellom Oslo og Københav

Crown of Scandinavia

Om DFDS

DFDS
Akershusstranda 31

21 62 10 00http://www.dfds.no

Følg pressemeldinger fra DFDS

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra DFDS på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra DFDS