PepsiCo

Dew Tour Am Search 2017 inviterer norske skatere

Etter tre år med suksess i Amsterdam, så er det en glede for Mountain Dew® å kunne fortelle at Europas mest omtalte skateboard-konkurranse for amatører – Dew Tour Am Series – kommer til Barcelona den 23. september. DEW pro skateboarder Sean Malto, medvirkende i Mountain Dews 2017 Fade Away-reklamefilm "Fade Away" i år, inviterer amatør--skatere fra verden rundt, i alle lokale skatemiljøer, til å delta i Dew Tour Am Series i Barcelona.

-               Barcelona er kjent som et paradis for skatere, og en perfekt by å arrangere Dew Tour Am Series i, sier Mark Kirkham, markedsdirektør i PepsiCo Vest-Europa.

-               Vi viderefører vår satsing på skateboard, og er stolte over å være ambassadører for et skatemiljø i vekst med årets Dew Tour Am Series i Barcelona sammen med Sean Malto.

Håpefulle skatere med ambisjoner kan delta på Dew Tour #Am Search, en online-konkurranse, med mulighet for å vinne en tur som deltager i Dew Tour Am Series i Barcelona. De som ønsker å delta kan lage sin egen unike skatevideo og sende inn til www.dewtour.com/amsearch. Kanskje får de sjansen til å være med på Barcelona Dew Tour Am Series – eller bli lagt merke til på en global arena.

Dew Tour Am Series er en skateboard-konkurranse for amatører, som denne gangen arrangeres i Barcelonas havneområde fra de olympiske leker. Et av høydepunktene blir en oppvisning fra Sean Malto, som er kjent for en tilbakelent stil koblet med unik presisjon på brettet. Vinneren i Barcelona blir kvalifisert til å være med i en 2018 Dew Tour pro konkurranse i USA.

-               Det er en ære å være en del av årets Dew Tour Am Series i Barcelona. Konkurransen er blitt en populær årlig hendelse som det knytter seg store forventninger til i det europeiske skatemiljøet. Jeg er stolt av å kunne være med på å støtte utviklingen av skateboardmiljøet i Europa, sier Malto.

For mer informasjon om 2017 Barcelona Dew Tour Am Series & Dew Tour Am Searchkonkurransen, gå inn på www.dewtour.com/amsearch eller Mountain Dews sosiale medier, www.facebook.com/MountainDewNorway. Følg også med på #DewTourAmSeries and #DewTourAMSearch.

Kontakt for PepsiCo:
Mats Ektvedt / Corporate Communications AS / 4142 3328, mats.ektvedt@corpcom.no

Om PepsiCo

PepsiCo
Lilleakerveien 4, 5 etg.

+47 22 13 25 00http://www.pepsico.com.

PepsiCo produkter nytes en milliard ganger om dagen i flere enn 200 land og regioner verden rundt. PepsiCo hadde i 2016 en omsetning på USD 63 milliarder, i hovedsak fra salg av merkevarer innen snacks og drikkevare som Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker and Tropicana. Produktporteføljen til PepsiCo inneholder en rekke mat- og drikkevarer, inkludert 22 ulike merkevarer, som årlig hver for seg genererer en omsetning på mer enn USD 1 milliard.

I kjernen av PepsiCo er Prestasjon med Mening – vi er overbevist om at suksessen til vår virksomhet er helt avhengig av en bærekraftig verden rundt oss. Vi tror en kontinuerlig forbedring av produktene vi selger, ansvarlig drift for å bevare miljøet, og det å skape et positivt engasjement i våre markeder er det som gjør PepsiCo i stand til å drive en fremgangsrik global virksomhet som skaper langsiktige verdier for samfunnet og våre aksjonærer. For mer informasjon, se www.pepsico.com

Følg pressemeldinger fra PepsiCo

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra PepsiCo på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra PepsiCo