Dew Tour Am Search 2017 inviterer norske skatere
- Barcelona er kjent som et paradis for skatere, og en perfekt by å arrangere Dew Tour Am Series i, sier Mark Kirkham, markedsdirektør i PepsiCo Vest-Europa.
- Vi viderefører vår satsing på skateboard, og er stolte over å være ambassadører for et skatemiljø i vekst med årets Dew Tour Am Series i Barcelona sammen med Sean Malto.
Håpefulle skatere med ambisjoner kan delta på Dew Tour #Am Search, en online-konkurranse, med mulighet for å vinne en tur som deltager i Dew Tour Am Series i Barcelona. De som ønsker å delta kan lage sin egen unike skatevideo og sende inn til www.dewtour.com/amsearch. Kanskje får de sjansen til å være med på Barcelona Dew Tour Am Series – eller bli lagt merke til på en global arena.
Dew Tour Am Series er en skateboard-konkurranse for amatører, som denne gangen arrangeres i Barcelonas havneområde fra de olympiske leker. Et av høydepunktene blir en oppvisning fra Sean Malto, som er kjent for en tilbakelent stil koblet med unik presisjon på brettet. Vinneren i Barcelona blir kvalifisert til å være med i en 2018 Dew Tour pro konkurranse i USA.
- Det er en ære å være en del av årets Dew Tour Am Series i Barcelona. Konkurransen er blitt en populær årlig hendelse som det knytter seg store forventninger til i det europeiske skatemiljøet. Jeg er stolt av å kunne være med på å støtte utviklingen av skateboardmiljøet i Europa, sier Malto.
For mer informasjon om 2017 Barcelona Dew Tour Am Series & Dew Tour Am Searchkonkurransen, gå inn på www.dewtour.com/amsearch eller Mountain Dews sosiale medier, www.facebook.com/MountainDewNorway. Følg også med på #DewTourAmSeries and #DewTourAMSearch.
Kontakter
Kontakt for PepsiCo:
Mats Ektvedt / Corporate Communications AS / 4142 3328, mats.ektvedt@corpcom.no
Lenker
Om PepsiCo
PepsiCo produkter nytes en milliard ganger om dagen i flere enn 200 land og regioner verden rundt. PepsiCo hadde i 2016 en omsetning på USD 63 milliarder, i hovedsak fra salg av merkevarer innen snacks og drikkevare som Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker and Tropicana. Produktporteføljen til PepsiCo inneholder en rekke mat- og drikkevarer, inkludert 22 ulike merkevarer, som årlig hver for seg genererer en omsetning på mer enn USD 1 milliard.
I kjernen av PepsiCo er Prestasjon med Mening – vi er overbevist om at suksessen til vår virksomhet er helt avhengig av en bærekraftig verden rundt oss. Vi tror en kontinuerlig forbedring av produktene vi selger, ansvarlig drift for å bevare miljøet, og det å skape et positivt engasjement i våre markeder er det som gjør PepsiCo i stand til å drive en fremgangsrik global virksomhet som skaper langsiktige verdier for samfunnet og våre aksjonærer. For mer informasjon, se www.pepsico.com
Følg pressemeldinger fra PepsiCo
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra PepsiCo på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra PepsiCo
PEPSICO ER STOLT, NY SPONSOR AV UEFA FOTBALL FOR KVINNER26.8.2020 12:07:16 CEST | Pressemelding
NEW YORK, 26. august, 2020 – I forkant av UEFAs Mesterligafinale for kvinner den 30. august, har PepsiCo (NASDAQ: PEP) nå annonsert en flerårig sponsoravtale med kvinnefotballen i UEFA for ytterligere å styrke tilstedeværelsen i fotballens elite-sjikt. Det nye fotball-samarbeidet vil gå parallelt med det eksisterende sponsoratet av UEFA Champions League (Mesterligaen) for menn.
PepsiCo Nordic støtter Matsentralen14.7.2020 12:00:00 CEST | Pressemelding
PepsiCo Nordics støtter Covid-19 avlastningsinstanser i Norge med en donasjon på 450 000 kroner til Matsentralen.
PEPSI MAX INTRODUSERER “SOUND OF TOMORROW”-finalistene7.7.2020 08:00:00 CEST | Pressemelding
Disse skal kjempe om seieren på en fantastisk live-stream arrangert av Tomorrowland tirsdag 7. juli. Legestudenten Mattias Klakegg (21) fra Jølster i Vestland er én av fire finalister.
PEPSICO VIL MER ENN TREDOBLE RESIRKULERT INNHOLD I PLASTFLASKER TIL 50 % I EU INNEN 20305.9.2018 10:14:00 CEST | Pressemelding
I dag kunngjorde PepsiCo at de har satt mål om å øke innholdet av resirkulert plast i plastflaskene deres til 50 % innen 2030 i hele EU, med et delmål på 45 % innen 2025. Dermed tredobler selskapet bruken av resirkulert plast tilsvarende 50 000 tonn rPET.
LANSERER ‘NYE REGLER’ FOR ÅPNINGSSEREMONIEN TIL UEFA CHAMPIONS LEAGUE-FINALEN8.5.2018 12:06:59 CEST | Pressemelding
UEFA & PEPSI® LANSERER ‘NYE REGLER’ FOR ÅPNINGSSEREMONIEN TIL UEFA CHAMPIONS LEAGUE-FINALEN (PRESENTERT AV PEPSI), DUA LIPA OPPTRER PÅ FINALEN I KIEV.