Det store «Hver gang vi møtes»-albumet er ute nå

Tom Mathisen, Trine Rein, Sol Heilo, Lars Bremnes, Elisabeth Andreassen, Maria Haukaas Mittet og Petter Katastrofe er alle med i årets sesong av «Hver gang vi møtes» - også på det offisielle albumet. Foto: Alex Thorsen / TV2

Det offisielle «Hver gang vi møtes - Sesong 8»-albumet inneholder 24 høydepunkter fra årets sesong av suksesserien.

Den åttende sesongen av TV2s «Hver gang vi møtes» finner sted på Vestre Kjærnes gård utenfor Moss, og i år er det Elisabeth Andreassen, Trine Rein, Maria Haukaas Mittet, Sol Heilo, Tom Mathisen, Lars Bremnes og Petter «Katastrofe» Kristiansen som byr seere og lyttere inn på uforglemmelige musikalske øyeblikk, historier, hygge og moro. Og i dag kan du endelig høre det store «Hver gang vi møtes - Sesong 8»-albumet!

Her finnes 24 minneverdige låter fra årets sesong, som blant annet inkluderer Bettans cover av «When Heroes Are Made», Sol Heilos versjon av «Hold On Be Strong», og ikke minst Petter Katastrofes nytolkning av «La det swinge».

Albumet gis ut på Grappa Musikkforlag og er tilgjengelig der du kjøper og hører musikk nå. «Hver gang vi møtes» produseres av TV2 og Mastiff.

Artwork for «Hver gang vi møtes - Sesong 8»

Ny singel fra Frida Ånneviks kommende album22.3.2019 09:32:12 CETPressemelding

Frida Ånnevik har covret låta hun selv hører på hvert år når snøfall på snøfall i mars gjør henne motløs. I dag er «Du må tru på vår» ute; den tredje singelen fra Ånnevik sitt kommende album, som er en samling av sanger som står henne selv nær og som hun har tolket på sin egen måte. Denne låta ble opprinnelig laget og skrevet av nylig avdøde Michael Legrand og Jacques Demy for filmen «The Young Girls of Rochefort». Senere fikk den engelsk tekst av Marilyn og Alan Bergman og ble til «You Must Believe In Spring». Mange har et forhold til Bill Evans' tidløse pianoversjon, men det er likevel teksten Ånnevik har hengt seg opp i: – Hver vår de siste åra har jeg hørt på, og sunget på denne i mars og april når det ene snøfallet etter det andre tar fra meg trua på å få se grus og gras igjen. Kraften i våren treffer meg hardere og hardere for hvert år som går, jo eldre jeg blir, jo mer fantastisk er det at det faktisk blir vår. Hør «Du må tru på vår» her! For de oppmerksomme gjemte Ånnevik «Du m

Duetter i «Hver gang vi møtes»2.3.2019 10:13:10 CETPressemelding