DET KREATIVE GENIET FRA PINK FLOYD ANNONSERER TURNÉ I EUROPA!

Klassiske Pink Floyd-låter, ny musikk og solo materiale.

Roger Waters returnerer til Europa i 2018, med den banebrytende nye turnéen «Us + Them». Han kommer til å spille høydepunkter fra sin betydningsfulle karriere, inkludert låter fra Pink Floyd og hans kritikerroste nye album «Is This the Life We Really Want?». Nøyaktig 5 år etter forrige norgesbesøk vender han tilbake til Oslo 14. og 15. august 2018!

Billetter i salg torsdag 28. september kl. 09.00.

Navnet på turneen er hentet fra låta «Us And Them» fra det bestselgende Pink Floyd-albumet «The Dark Side of the Moon» fra 1974.

«We are going to take a new show on the road,» forteller Waters. «It’ll be a mixture of stuff from my long career, stuff from my years with Pink Floyd, some new things. Probably 80% of it will be old material and 20% will be new, but it will be all connected by a general theme. It will be a cool show, I promise you. It’ll be spectacular like all my shows have been.»

Roger Waters sine liveopptrender er kjent for å være ekstraordinære, med toppmoderne produksjoner og fantastisk lydbilde. Denne turnéen blir intet unntak, etter måneder med nøye planlegging og store visjoner. Det mektige showet kommer til å inspirere publikum og ta de med på en musikalsk reise.

«Roger Waters – Us + Them» er hans første europaturné siden «The Wall Live» (2010-2013). Den utsolgte verdensturné som ble sett av mer enn 4 millioner fans på 219 konserter, blant annet 4 utsolgte show på Telenor Arena, er fremdeles turneen med høyest inntjening av en soloartist noen sinne.

Ikke gå glipp av det som kan være din siste sjanse til å oppleve den musikalske visjonæren og legenden live. Bli med på den musikalske reisen gjennom Roger Waters’ karriere!

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.

CLMD slipper debutalbumet "Phases"!1.12.2017 06:00Pressemelding

«Phases» er det etterlengtede debutalbumet til et av de mest spennende navnene innenfor norsk electronica, CLMD. Albumet representerer på mange måter Martin Danielles personlige og musikalske utvikling gjennom de siste årene, og forteller historien om CLMDs forskjellige kreative «phaser» gjennom karrieren. Hvert spor markerer et øyeblikk eller en periode i Martins kunstneriske utvikling av CLMD, og albumet er slik sett en slags musikalsk journal av CLMDs reise på både godt og vondt.