DET KREATIVE GENIET FRA PINK FLOYD ANNONSERER TURNÉ I EUROPA!

Klassiske Pink Floyd-låter, ny musikk og solo materiale.

Roger Waters returnerer til Europa i 2018, med den banebrytende nye turnéen «Us + Them». Han kommer til å spille høydepunkter fra sin betydningsfulle karriere, inkludert låter fra Pink Floyd og hans kritikerroste nye album «Is This the Life We Really Want?». Nøyaktig 5 år etter forrige norgesbesøk vender han tilbake til Oslo 14. og 15. august 2018!

Billetter i salg torsdag 28. september kl. 09.00.

Navnet på turneen er hentet fra låta «Us And Them» fra det bestselgende Pink Floyd-albumet «The Dark Side of the Moon» fra 1974.

«We are going to take a new show on the road,» forteller Waters. «It’ll be a mixture of stuff from my long career, stuff from my years with Pink Floyd, some new things. Probably 80% of it will be old material and 20% will be new, but it will be all connected by a general theme. It will be a cool show, I promise you. It’ll be spectacular like all my shows have been.»

Roger Waters sine liveopptrender er kjent for å være ekstraordinære, med toppmoderne produksjoner og fantastisk lydbilde. Denne turnéen blir intet unntak, etter måneder med nøye planlegging og store visjoner. Det mektige showet kommer til å inspirere publikum og ta de med på en musikalsk reise.

«Roger Waters – Us + Them» er hans første europaturné siden «The Wall Live» (2010-2013). Den utsolgte verdensturné som ble sett av mer enn 4 millioner fans på 219 konserter, blant annet 4 utsolgte show på Telenor Arena, er fremdeles turneen med høyest inntjening av en soloartist noen sinne.

Ikke gå glipp av det som kan være din siste sjanse til å oppleve den musikalske visjonæren og legenden live. Bli med på den musikalske reisen gjennom Roger Waters’ karriere!

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.

Bob Dylan - More Blood, More Tracks - The Bootleg Series Vol. 14 to be released by Columbia Records/Legacy Recordings Friday, November 220.9.2018 16:05Pressemelding

Eagerly anticipated new chapter in acclaimed Dylan Bootleg Series unveils previously unreleased studio performances from 1974's mythic "Blood On The Tracks" sessions. Single Disc / 2LP edition showcases revelatory alternate NYC versions of all 10 songs from the original album + unreleased take of "Up to Me". 6CD Limited Edition Deluxe Set presents the complete New York City recording sessions + the five existing Minneapolis/Sound 80 recordings in chronological order.