dePresno slipper singelen "Hide and Seek" 12.august!

dePresno er 19 år og blir nå omtalt som en av de mest spennende nykommerne fra Bergen. Han skapte stor interesse under årets By:larm og ble signert av Sony Music. Han spilte også på Great Escape tidligere i år, og i september går turen til Reeperbahnfestivalen i Tyskland.

Photo Credit: Bent Rene Synnevåg

I dag slipper han sin singelen "Hide and Seek".

"dePresno lager storslagen, uforutsigbar pop på et nivå man sjeldent kommer over her til lands.  «Stranger in Disguise» er låtskriverkunst av ypperste klasse; den treffer momentant, og vokser for hvert lytt». - P3 Urørt

Til tross for sin unge alder reflekterer dePresno over de store spørsmål i livet - tid, kjærlighet og menneskers plass i samfunnet. Slik sett holder han seg innenfor samme lyriske tradisjoner som både Leonard Cohen, Paul Simon og Tim Buckley. Men verden er ikke lenger den samme og det bærer låtene til den unge bergenseren preg av.

dePresno jobber nå med å ferdigstille debut EP´n som planlegges høsten 2016.

"Hide and Seek" ble listet på NRK P3 denne uken.

Musikkvideoen har premiere på Vevo i dag kl 12.00:

Artwork

JUSTIN TIMBERLAKE RETURNERER TIL TELENOR ARENA 2. AUGUST5.2.2018 16:07Pressemelding

Etter 4 år er han endelig tilbake! Justin Timberlake annonserer Europaturné i kjølvannet av det etterlengtede nye albumet og hans episke Super Bowl-opptreden. «The Man of the Woods Tour» starter i Paris i slutten av juni, og stopper innom 16 byer. Vi gleder oss til en magisk kveld med en av verdens beste entertainere på Telenor Arena 2. august. Billetter i salg mandag 12. februar kl. 10.00. Forsalg via livenation.no fra fredag 9. februar kl. 09.00-17.00.

BRITNEY SPEARS TIL TELENOR ARENA – FREDAG 10. AUGUST!23.1.2018 10:21Pressemelding

Britney Spears er en av de mest suksessfulle og hyllede artistene i pophistorien. For første og eneste gang tar ikonet med seg sitt spektakulære Vegas-show, «Britney: Piece of Me», til utvalgte arenaer i Europa. Dette gir trofaste fans, som ikke har hatt mulighet til å reise til Las Vegas, en unik sjanse til å se stjernen live. Det er en glede å annonsere at hun inntar Telenor Arena for «one night only» fredag 10. august!