dePresno slipper EP'en "Forever" i dag!

dePresno er 20 år og blir for tiden omtalt som en av de mest spennende nykommerne fra Bergen. Til tross for sin unge alder reflekterer dePresno over de store spørsmål i livet - tid, kjærlighet og menneskers plass i samfunnet. Slik sett holder han seg innenfor samme lyriske tradisjoner som både Leonard Cohen, Paul Simon og Tim Buckley. Men verden er ikke lenger den samme og det bærer låtene til den unge bergenseren preg av.

Artwork

I midten av august slapp dePresno singelen «Hide and Seek» som siden har ligget på blant annet B-listen til NRK P3, gått #94 på radiolista i Norge i tillegg til #200 i Tyskland. «Hide and Seek» fremførte han på høstens første Lindmo-sending, og låten har nå snart 1 millioner streams på Spotify.

I tillegg til at AURORA har lagt sin elsk på bergenseren og hatt han som support på flere av hennes konserter i år, har dePresno også spilt på bransjefestivaler i inn -og utland. Blant dem, By:Larm, The Great Escape i UK og nå i september spilte han for et fullsatt konsertlokale under Reeperbahn Festival i Hamburg.

Debut-EP’en «Forever» slippes i dag, 14.oktober.

Spotify: http://spoti.fi/2e2LmXQ
TIDAL:  http://bit.ly/2dYFf5x
iTunes: http://apple.co/2ed8dfC

Traclist:
01 Stranger in Disguise
02 Hide and Seek
03 Souvenir
04 Forever

Her kan du se dePresno live i 2016
18/10  Frankfurt - supporting AURORA
19/10  Utrecht - supporting AURORA
21/10  Brussels - supporting AURORA