Den nakne sannhet - nytt program får premiere på TV 2 Livsstil

”Den nakne sannhet” er en helt ny tv-serie der 40 par får sjansen til å ha den ærligste samtalen noensinne. Ved hjelp av programleder og sannhetsekspert Vidar Hansen og en løgndetektor – vil de få de ærlige svarene de søker. ”Den nakne sannhet” får premiere mandag 15. januar på TV 2 Livsstil.

I ”Den nakne sannhet” møtes personer som lever i kjærlighetsforhold, eks-kjærester og noen i helt nye forhold for å ha den ærligste samtalen de noensinne har hatt. I hvert program møter vi to par, der deltagerne får stille hverandre 20 spørsmål hver. Noen spørsmål er unike for akkurat det paret, mens andre dekker det som par vanligvis trenger svar på.

I forkant av samtalen går deltagerne igjennom en løgndetektortest. Programleder Vidar Hansen, som også er en sannhetsekspert, leder samtalen mellom parene og stopper opp hvis han avdekker usannheter. Målet med samtalen er å få bekreftelser, skape ro eller å få en avslutning på forholdet for parene.

Den første uken treffer vi blant andre Haakon og Kristianne som ønsker å snakke ut om fortiden, Victoria som ønsker å spørre Erik om hennes sykdom er en byrde, Malin og Martin om hvor sterk kjærligheten er og om de tåler et avstandsforhold, Lene som trenger å rense luften i forhold til Dag-Are som er polyamorøs, og Markus som ønsker sannheten fra Henriette om en helt spesiell og vanskelig hendelse.

Programleder Vidar Hansen er tidligere politietterforsker og spesialist på kroppsspråk. Han regnes for å være landets mest ettertraktede «tankeleser». Løgndetektortestene gjennomføres av Ørjan Hesjedal som er Nordens fremste ekspert på løgndetektortesting.

- Sannheten sitter i minnene våre, mens en løgn er noe man skaper i fantasien. Hjernen jobber hardere for å skape en løgn, enn for å fortelle sannheten – og det er det vi måler i en løgndetektortest. Jeg skal sørge for at parene får den ærligste samtalen de noen gang har hatt, forteller Vidar Hansen, programleder for ”Den nakne sannhet".

Promo ser du under - eller via denne linken.

Den nakne sannhet from PR- og medieavdelingen i TV 2 on Vimeo.

”Den nakne sannhet” får premiere mandag 15. januar kl. 21.30 på TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo. Serien har 20 episoder og vil vises mandag til torsdag.

Nina EnghPR- og medierådgiver

Pressekontakt for utenlandske serier, Hotel Cæsar, Bloggerne, Premier League og Kjære mamma.

Tel:916 05 816nina.engh@tv2.no